۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۵۸

ورود دو سیم‌کارت به قلمرو اندروید

ایتنا- Galaxy Y DUOS نخستین اسمارت‌فون‌ تمام لمسی سامسونگ با پشتیبانی از دو سیم‌کارت هم‌زمان است که یک صفحه‌نمایش ۳.۱۴ اینچی لمسی خازنی در آن به چشم می‌خورد.


شرکت سامسونگ به تازگی دو مدل جدید به نام‌های Galaxy Y DUOS و Galaxy Y Pro DUOS را به لیست اسمارت‌فون‌های اندرویدی خود افزوده است.

به گزارش ایتنا این مدل‌ها از ابتدای ژانویه ۲۰۱۲ ابتدا در روسیه و سپس به تدریج در دیگر نقاط جهان از جمله کشورهای مشترک‌المنافع، اروپا، آمریکای لاتین، جنوب غربی آسیا، خاورمیانه و آفریقا توزیع می‌شوند.

مشخصه اصلی و قابلیت منحصر به فرد این مدل‌ها پشتیبانی از دو سیم‌کارت هم‌زمان در تماس و ارتباطات تحت شبکه است که به پشتوانه گزینه‌های برتر سخت‌افزاری و پردازشی شرایط ایده‌آلی را برای کاربران در ایجاد تعادل مابین ارتباطات کاری و زندگی اجتماعی در دسترسی همزمان به اطلاعات متفاوت فراهم می‌آورند.

در رابطه با این دو مدل‌ JK Shin ریاست بخش IT و ارتباطات موبایلی شرکت سامسونگ ضمن اشاره به موفقیت فوق‌العاده گوشی‌های دو سیم‌کارته فاقد سیستم‌عامل و نیاز رو به گسترش کاربران در تهیه اسمارت‌فون‌های دارای دو سیم‌کارت، از دو مدل جدید Galaxy Y Duos به‌عنوان نخستین اسمارت‌فون‌های دو سیم‌کارتی با سیستم‌عامل اندروید یاد کرده و حضور آنها را عاملی برای افزایش گزینه‌های انتخابی کاربران در این کلاس دانسته است.

Galaxy Y DUOS نخستین اسمارت‌فون‌ تمام لمسی سامسونگ با پشتیبانی از دو سیم‌کارت هم‌زمان است که یک صفحه‌نمایش ۳.۱۴ اینچی لمسی خازنی در آن به چشم می‌خورد.
از جمله مشخصات برتر این مدل به‌جز پشتیبانی کامل از دو سیم‌کارت هم‌زمان می‌توان از قاب فلزی با قطر ناچیز ۱۱.۹۸ میلی‌متری، نسخه ۲.۳ سیستم‌عامل اندروید و پردازنده پرسرعت ۸۳۲ مگاهرتزی یاد نمود.
حضور قابلیت اختصاصی ChatON برای برقراری ارتباطات هم‌زمان فارغ از نوع پلت‌فرم مورد استفاده کاربران از جمله دیگر امکانات این مدل در بخش نرم‌افزاری است.

در سوی دیگر مدل جدید Galaxy Y Pro DUOS با برخورداری از صفحه‌کلید QWERTY کامل و صفحه‌نمایش لمسی ۲.۶ اینچی انتخاب مناسب دیگری برای کاربران جوان این کلاس به حساب می‌آید.
در این مدل نیز جدا از امکانات پیشرفته مرتبط با پشتیبانی از دوسیم‌کارت هم‌زمان، قابلیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری متعددی مشاهده می‌شود که از جمله آنها در بخش نرم‌افزاری می‌توان به امکان Polaris و Find My Mobile اشاره کرد، جایی‌که Polaris برای مشاهده و ادیت مجموعه آفیس و نرم‌افزارهایی از قبیل Word، Excel، PowerPoint و حتی PDF مورد استفاده قرار می‌گیرد و Find My Mobile در موارد ضروری امکان دسترسی ریموت به گوشی برای قفل کردن دستگاه و پاک نمودن اطلاعات از روی آن را فراهم می‌آورد.

بلوتوث نسخه ۳.۰،دوربین ۳.۱۵ مگاپیکسلی، ۳۸۴ مگابایت حافظه RAM و ۵۱۲ مگابایت حافظه فلش در کنار Wi-Fi پرسرعت با قابلیت hotspot و گیرنده GPS سایر امکانات مشترک این دو مدل را تشکیل می‌دهند.
 
کد مطلب: 20927
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام