۰
plusresetminus
شنبه ۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۲

ورود دو ساعت هوشمند جدید گوگل در ابتدای ۲۰۱۷

ایتنا - پیش‌تر از وجود LTE، جی‌.پی‌.اس، ضربان سنج و... روی ساعت بحث شده بود و باید منتظر ورود ساعتی گران از سوی گوگل به بازار باشیم.
ورود دو ساعت هوشمند جدید گوگل در ابتدای ۲۰۱۷


مدیر ارشد گوگل از ساخت و عرضه دو ساعت هوشمند در سطح پرچم‌دار قبل از ۳۱ مارس ۲۰۱۷ خبر داد.


به گزارش ایتنا از خبرآنلاین، چند ماهی است گوگل عرضه سیستم‌عامل جدید اندروید وی‌یر ۲.۰ خود را به تعویق انداخته است و حالا «جف چانگ» مدیر محصولات گوگل در بخش ابزارهای پوشیدنیِ Android Wear تأیید کرد که دو ساعت هوشمند سطح بالا را تا قبل از پایان ماه مارس و مجهز به سیستم‌عامل اندروید وی‌یر ۲.۰ عرضه خواهند کرد.

ممکن است مراسم رونمایی در CES لاس وگاس در ژانویه و یا در رخداد Baselworld در ماه مارس باشد که بسیاری از سازندگان منتظر دریافت نسخه جدید اندروید وی‌یر ۲.۰ برای ساعت‌های هوشمند خود هستند.

گفته می‌شود ساعت‌ها نام پیکسل را یدک نخواهند کشید و نام خود سازنده را تجربه می‌کنند. چانگ در این رابطه ساخت نکسوس را مثال زد که گوگل مستقیماً در طراحی سخت‌افزار آن دخالت داشت و ساعت‌های هوشمند نیز با همین استراتژی پیش می‌روند و به همین خاطر نام پیکسل نخواهند گرفت.

پیش‌تر از وجود LTE، جی‌.پی‌.اس، ضربان سنج و... روی ساعت بحث شده بود و باید منتظر ورود ساعتی گران از سوی گوگل به بازار باشیم.

اما سایر سازندگان با خیال راحت منتظر نسخه نهایی اندروید وی‌یر ۲.۰ هستند که ژانویه آخرین پری‌ویو آن می‌آید. نکته قابل‌ذکر اینکه ساعت‌های هوشمند مجهز به NFC می‌توانند از سیستم پرداخت الکترونیک موسوم به Android Pay استفاده کنند.

ساعت‌هایی که اندروید وی‌یر ۲.۰ خواهند گرفت به شرح زیر هستند:
Moto 360 2nd Gen, Moto 360 Sport, LG Watch Urbane 2nd Edition LTE, LG Watch Urbane, LG G Watch R, Polar M600, Casio Smart Outdoor Watch, Nixon Mission, Tag Heuer Connected, Fossil Q Wander, Fossil Q Marshal, Fossil Q Founder, Michael Kors Access Bradshaw, Michael Kors Access Dylan, Huawei Watch (including the Ladies editions), Asus Zenwatch 2, and Asus Zenwatch 3.
کد مطلب: 47125
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام