۳
۰
plusresetminus
جمعه ۲ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۴۹
اما و اگرهاي ايميل ملي از زبان معاون سازمان فناوري اطلاعات

انصاری: به دنبال امن کردن ایمیل ملی هستیم

ایتنا - انصاری: به دنبال راه‌حل‌هاي فني مي‌گرديم تا مشكلات ERROR و ايمني اين سايت را حل كنيم.


معاون سازمان فناوري اطلاعات تاكيد كرد كه استفاده تمامي مديران و مسوولان كشوري از ايميل ملي در برقراري ارتباطات مبتني بر اينترنت ضروري است.

به گزارش ایتنا علي‌اصغر انصاري در گفت‌وگو با خبرگزاري دانشجويان ايران، درباره اين‌كه چرا ايميل ملي ‌امنيت كاربران را حفظ نمي‌كند و آنها در بدو ورود به سايت اين ميل‌سنتر با هشدار روبرو مي‌شوند، اظهار كرد: ايميل ملي يكي از ضروريات پشتيباني از داده‌هاي داخل كشور بود چراكه تا قبل از آن كليه ميزباني‌هاي پست الكترونيك توسط سامانه‌هاي مرتبط با كشورهاي ديگر و مخصوصا آمريكايي انجام مي‌شد اما در حال حاضر مي‌توان ميزباني پست الكترونيكي را در داخل كشور داشته باشيم.

وي ادامه داد: هشدار امنيتي كه به كاربران داده مي‌شود، در برابر نبود گواهي‌هاي امنيتي تضمين سايت است كه به دليل شرايط تحريم با آن روبرو هستيم اما به دنبال راه‌حل‌هاي فني مي‌گرديم تا مشكلات ERROR و ايمني اين سايت را حل كنيم.

معاون رييس سازمان فناوري اطلاعات گفت: فضاي در نظر گرفته شده براي ميزباني از اطلاعات اين ميل‌سنتر براي هر كاربر ايراني به‌صورت نامحدود در نظر گرفته شده است.

انصاري در پايان گفت: استفاده تمامي مديران و مسئولان كشوري از ايميل ملي براي برقراري ارتباطات مبتني بر اينترنت ضروري است چراكه اكثر آنها در ارتباطات خود از برنامه‌ها و اهداف مهمي سخني به ميان مي‌آورند و اين رويه برروي كار پيمانكاران بخش دولتي نيز تاثير مي‌گذارد و آنها را ملزم مي‌كند كه ارتباطات الكترونيكي خود را حول ا‌يميل ملي داشته باشند.
 
کد مطلب: 20548
نام شما
آدرس ايميل شما


مرتضی
feedback
Iran, Islamic Republic of
آقا همه شب و روز منتظرن خواب ندارن تا این ایمیل میلی افتتاح بشه .سرعت که عالیه کیفیت هم عالی به همه جا هم که اینترنت رسیده از لحاظ قیمت که دیگه حرفی نمیشه زد هیچ جای دنیا اینقدر اینترنت مفت نیست!!!!! دیگه هیچ مشکلی نیست فقط کمبود یه ایمیل اونم از جنس ملیه.!!!!!!!
محمد
feedback
Iran, Islamic Republic of
من بمیرمم از این ایمیل ملی استفاده نمیکنم.
feedback
Iran, Islamic Republic of
من بشخصه آنقدر که به سرویس های جیمیل و یاهو و ... اعتماد دارم به ایمیل ملی اعتماد ندارم.متاسفانه در چند سال اخیر مسایل امنیتی بر همه چیز سایه انداخته و بازار تهمت زنی و دروغ پراکنی داغ داغ است. در چنین شرایطی و با توجه به توجیه همه کارها با عناوینی نظیر مصلحت و ... و پاسخگو نبودن مسئولان در مواقع حساس و مشکل ، استفاده از ایمیل ملی کاملاً اشتباه است.مثل این می ماند که ایمیل و رمز و کل ارتباطاتتان را یکجا بدهیم به از ما بهتران تا آنها مراقب ما باشند یک موقعی آقا غوله گولمون نزنه!!!
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام