۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۳۵

رونمایی از «طرح جامع دورکاری» مگفا در هفدهمین نمایشگاه الکامپ

ایتنا-این مرکز پس از مطالعات و تحقیقات پیرامون این مقوله و بکارگیری و اجرای آن در حوزه دولت و صنعت، راه‌حل جامعی را تدوین و پیاده‌سازی کرده است که رایانش ابری (Cloud Computing) به عنوان هسته اصلی این بسته قرار گرفته است.


طرح جامع دورکاری که در راستای اجرای مصوبات و سیاست‌های دولت تدوین و پیاده‌سازی شده است، در هفدهمین نمایشگاه الکامپ توسط مگفا رونمایی شد.

به گزارش ایتنا از واحد ارتباطات مرکز گسترش فناوری اطلاعات (مگفا)، مهندس جعفری اوزمچلویی، مدیر برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری شرکت با ذکر این نکته که مگفا به‌عنوان یکی از هلدینگ‌های بزرگ در کشور در راستای اجرای طرح دورکاری و تحقق نیاز کشور، این طرح را در دستور کار خود قرار داده است، بیان داشت: این مرکز پس از مطالعات و تحقیقات پیرامون این مقوله و بکارگیری و اجرای آن در حوزه دولت و صنعت، راه‌حل جامعی را تدوین و پیاده‌سازی کرده است که رایانش ابری (Cloud Computing) به عنوان هسته اصلی این بسته قرار گرفته است.

وی افزود: از مزایای این دستاورد پیرامون خدمات توزیع شده و راهبری سرویس‌ها و داده‌های بنیادین در بخش ستادی سازمان و ارگان‌ها است که مشکلات پهنای باند پایین، بستر امنیت فضای تبادل، هزینه مصرف انرژی تجهیزات و هزینه‌های پشتیبانی را رفع کرده است.

به گفته وی روند توسعه تکنولوژی و تعریف کاربردهای فناوری اطلاعاتی و ارتباطی در راستای فعالیت‌های کاری از راه دور و نیازهای عمومی و تخصصی سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی در سطح دنیا، راه حلی را در قالب رایانش ابری در لایه‌های سرویس، پلت‌فرم و زیرساخت معرفی کرده است.

گفتنی است مگفا با حضور مستقل در سالن ۴۴ (خلیج فارس) و همچنین در پاویون وزارت صنعت، معدن و تجارت در سالن ۲۷ به ارائه آخرین محصولات، دستاوردها و خدمات خود پرداخته است.

هفدهمین دوره از نمایشگاه بین‌المللی الکامپ، امسال با شعار «آینده- امروز» تا ۲۲ آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا خواهد بود.
کد مطلب: 20428
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام