۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۹:۲۹
توسط شرکت ایمن رایانه پندار

تسهیلات ویژه برای امن سازی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی

ايتنا - این تسهیلات ویژه، در راستای طرح اتصال مدارس کشور به شبکه جهانی اینترنت، هوشمندسازی مدارس و ارتقای امنیت مراکز دیگر مانند دانشگاه‌ها و بخش های پژوهشی انجام می‌پذیرد .



شرکت ایمن رایانه پندار، نماینده رسمی و انحصاری شرکت Panda Security در کشور از طرح ارائه تسهیلات ویژه برای امن‌سازی شبکه، وب سایت و پایگاه‌های اطلاعاتی مراکز آموزشی نظیر مدارس، دانشگاه ها و مؤسسات آموزش آزاد در کشور خبر داد.

به گزارش ایتنا این تسهیلات ویژه، در راستای طرح اتصال مدارس کشور به شبکه جهانی اینترنت، هوشمندسازی مدارس و ارتقای امنیت مراکز دیگر مانند دانشگاه‌ها و بخش های پژوهشی انجام می‌پذیرد که در آن اهمیت توجه به امنیت اینترنت، امنیت دسترسی به محتویات اینترنتی و اطلاعاتی و نیز حفاظت از تجهیزات رایانه‌ای ضروری و حتی حیاتی به نظر می‌رسد.

بر این اساس و در فاز نخست همکاری با مراکز آموزشی که از روز ۱۳ آبان سال جاری به مناسبت روز دانش آموز آغاز و تا روز ۱۶ آذر، مقارن با روز دانشجو ادامه پیدا خواهد کرد، کلیه خدمات قابل ارائه توسط شرکت ایمن رایانه نظیر امن سازی شبکه و وب سایت، آسیب شناسی و ردیابی نقص‌های امنیتی در شبکه و وب سایت، پیشنهاد و طراحی مدل حفاظتی برای نگهداشت امنیت مؤثر شبکه و نیز واکنش سریع در هنگام بروز فوریت‌های امنیتی با شرایط ویژه به مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی ارائه خواهد شد؛ ضمن این که نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای امنیتی شرکت Panda Security به عنوان یکی از برندهای مطرح در حوزه امنیت شبکه، تا سقف ۷۰ درصد شامل تخفیف‌های ویژه برای کلیه مراکز آموزشی سراسر کشور خواهند بود.

سید محمد مهدی شبیری، مدیر اجرایی شرکت ایمن رایانه، با بیان این مطلب که بسیاری از مراکز آموزشی کشور به علت شرایط خاص و حساس خود باید مورد حمایت شرکت‌ها و دستگاه‌های مختلف قرار بگیرند، اضافه کرد که طی مذاکرات انجام شده با دفتر مرکزی شرکت Panda Security در کشور اسپانیا، تمام مجوزهای لازم برای اعمال تخفیف‌های در نظر گرفته شده برای بخش آموزش کشور کسب شده است.
وی همچنین اظهار داشت در صورتی که استفاده از این تسهیلات در سطح ملی و کلان دیده شود و دستگاه‌های عامل که اتفاقاً نگاه پیشگیرانه و بازدارنده در حوزه امنیت اطلاعات دارند حامی این طرح امنیتی باشند، ما آمادگی گسترش شرایط فعلی همکاری با مراکز آموزشی و نهادهای تصمیم‌گیر را خواهیم داشت.

شايان ذکر است که راهکارهای امنیتی پاندا برای حفاظت مؤثر از شبکه‌های سازمانی، کامل‌ترین و متنوع‌ترین سبد محصولات امنیتی در کشور محسوب می‌شوند که شامل نرم‌افزارهای محلی ضدویروس برای امنیت کامل شبکه، سخت‌افزارهای پالایش محتوا، سخت‌افزارهای مدیریت یکپارچه تهدیدات، دستگاه‌های پالایش محتوا بر مبنای مجازی‌سازی و نیز ضدویروس‌های مبتنی بر اینترنت و فناوری ابر می‌باشند.

برای اطلاعات بیشتر به آدرس www.pandasecurity.ir مراجعه فرمایید.
 
کد مطلب: 20206
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام