۰
plusresetminus
شنبه ۱ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۲۳

مدرسه هوشمند، در آستانه بازگشایی مدارس

ایتنا - شركت مركز ماشين‌هاي اداري ايران با پشتوانه قريب به نيم قرن تجربه مفيد و مستمر در ارائه راهكارهاي مبتني بر فناوري اطلاعات، کليه تجهيزات سخت‌افزاري مورد نياز مدارس هوشمند را در قالب طرح هوشمند سازي مدارس عرضه می‌نمايد.


درآستانه بازگشايي مدارس ، ضرورت بازنگري سيستم آموزشي و لزوم استفاده از فناوري‌هاي نوين در امر آموزش بيش از پيش احساس مي‌شود.
واژه مدارس هوشمند چندي است در ادبيات آموزش و پرورش ما وارد شده و فعاليت‌هاي ارزشمندي نيز در اين زمينه به مرحله اجرا درآمده است.

مدرسه هوشمند (smart school) ، مدرسه‌اي است كه مديريت ، كنترل و نظام ارزشيابي آن مبتني بر فناوري شبكه و رايانه بوده و محتواي بيشتر درس‌هاي آن الكترونيكي است.
دانش‌آموزان در مدرسه هوشمند نقش ياد دهنده و يادگيرنده را بر عهده داشته و به آنها اين فرصت داده مي‌شود تا از برنامه‌هاي درسي خود فراتر گام بردارند.

به گزارش ایتنا در راستاي اعتلاي سيستم آموزشي كشور و نيز به منظور انجام قسمتي از مسئوليت اجتماعي متوجه شركت‌ها، شركت مركز ماشين‌هاي اداري ايران با پشتوانه قريب به نيم قرن تجربه مفيد و مستمر در ارائه راهكارهاي مبتني بر فناوري اطلاعات، مفتخر است كليه تجهيزات سخت‌افزاري مورد نياز مدارس هوشمند را در قالب طرح هوشمند سازي مدارس با مزاياي زير به علاقه‌مندان عرضه نمايد:
۱. ارائه يك سيستم يكپارچه با گارانتي و خدمات پس از فروش ماديران ( كليه مراحل نصب و راه‌اندازي توسط پرسنل مجرب شركت انجام شده و كلاس آماده كار تحويل مي‌گردد)
۲. آموزش استفاده از تجهیزات به صورت رایگان
۳. در نظر گرفتن تسهيلات پرداخت در صورت انعقاد قرارداد با سازمان‌ها، نهادها و ارگان‌ها
۴. جلوگيري از خريد كالاهاي تقلبي موجود در بازار
۵. امکان طراحی سیستم بر اساس نوع نیاز موسسه آموزشی

براي كسب اطلاعات بيشتر مي‌توانيد با شماره تلفن ۸۲۲۶۶-۰۲۱ تماس حاصل فرموده و يا به وب سايت رسمي شركت ماديران به آدرس www.maadiran.com مراجعه نماييد.
 
کد مطلب: 23663
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام