۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۹:۱۸
در نمايشگاه تلكام 2011

نوکیا گوشی‌های سیمبین بل خود را معرفی کرد

ايتنا - این گوشی‌ها علاوه بر در اختیار داشتن یک سیستم عامل با واسط کاربری بسیار سریع و راحت از فناوری NFC نیز برخوردارند.
ترودی گایلاند، مدیر برنامه‌ها و رسته‌هاي نوكيا - آفریقا و خاورمیانه
ترودی گایلاند، مدیر برنامه‌ها و رسته‌هاي نوكيا - آفریقا و خاورمیانه


نمایشگاه ایران‌تله‌کام ۲۰۱۱ فرصتی است تا نوکیا قدرت خود را در ارائه جدیدترین و نوآورانه‌ترین خدمات نمایش دهد.
به گزارش ایتنا ۲۴ تا ۲۷ آبان ماه امسال نوکیا با حضور در غرفه اختصاصی خود از ایستگاه‌های مختلفی برای نمایش محصولات و خدماتش استفاده کرد.

نوکیا ایستگاه‌هایی برای معرفی نوکیا N۹، بخش فناوری NFC، گوشی‌های سری سیمبین Belle، خبرنامه و وبلاگ گفت‌وگوی نوکیا و خدمات پس از فروش (Nokia Care) جهت بازدیدکنندگان در غرفه خود مهیا کرده است.

فرهر فروتن، مدیر کل نوکیا در ایران گفت: «این فرصت بسیار خوبی برای ماست که در ارتباط مستقیم با کاربران خودمان قرار بگیریم و این شانس را داشته باشیم تا ضمن ارائه محصولات و خدمات بومی خود از بازخوردهای آنها به‌طور مستقیم بهره‌مند شویم. ما از این حضور در نمایشگاه تله‌کام بسیار خوشحال هستیم.»

یکی از تمرکزهای مهم نوکیا در این نمایشگاه ارائه سری گوشی‌های سیمبین بل است.
این گوشی‌ها علاوه بر در اختیار داشتن یک سیستم عامل با واسط کاربری بسیار سریع و راحت از فناوری nfc نیز برخوردارند.

ترودی گایلاند، مدیر برنامه‌ها و رسته‌های نوکیا در آفریقا و خاورمیانه كه در اين نمايشگاه حاضر شده بود، با حضور خود در غرفه نوکیا و ارائه عملکرد این گوشی‌ها برای بازدیدکنندگان گفت: «سیمبین، سیستم عاملی است که بخش مهمی از سبد محصولات نوکیا را حمایت می‌کند. این سیستم عامل در بسیاری از بازارهای دنیا از جمله ایران از محبوبیت بالایی برخوردار است. بعد از symbian^۳ و به‌روزرسانی آن به سیمبین آنا نسخه بعدی این سیستم عامل، بل است که تجربه کاربری بسیار متفاوتی را برای کاربران فراهم می‌کند.»

او در ادامه گفت: «داشتن ۶ صفحه اصلی، امکان شخصی‌سازی این صفحات با ویجت‌های مختلف و جابجایی آنها، نوار بالای صفحه که با حرکت دست به‌راحتی به پایین باز می‌شود و امکان برخی تنظیمات متداول را به سرعت فراهم می‌کند فقط بخشی از ویژگی‌های دوست‌داشتنی این نسخه از سیمبین است.»

این نسخه هم‌اکنون روی گوشی‌های نوکیا ۷۰۱، ۷۰۰ و ۶۰۳ نصب است و در آینده نزدیک برای گوشی‌های دیگری که مجهز به سیمبین آنا هستند، به‌روزرسانی می‌شود.

ترودی در پایان گفت: «از حضور کاربران مشتاق ایرانی در غرفه نوکیا در تله‌کام ۲۰۱۱ بسیار خوشحال شدم و استقبال چشمگیر آنها از گوشی‌های سیمبین بل نشان داد که به آینده این نسخه از سیمبین در بازار ایران باید بسیار امیدوار بود.»
 

در باره ترودی گایلاند
(مدیر برنامه‌ها و رسته‌ها - آفریقا و خاورمیانه)
ترودی گایلاند از ژانویه ۲۰۰۸ به عنوان مدیر برنامه‌ها و رسته‌های خاورمیانه و آفریقا فعالیت می‌کند. ترودی در این سِمت مسئول اجرای عرضه گوشی‌های هوشمند سیمبین و همین‌طور Nokia business mobility در خاورمیانه و افریقاست.
ترودی از دفتر نوکیا در استکهلم سوئد به تیم MEA (آفریقا و خاورمیانه) نوکیا پیوست. وی در آنجا مسئول بخشNokia Enterprise Solutions در اسکاندیناوی بود. قبل از آن، در دفاتر فروش اسکاندیناوی با سمت‌های مختلفی مثل لُجستیک (تهیه و توزیع) و خدمات مشتری (Care) مشغول به کار بود.
ترود از دسامبر ۱۹۹۷ با سابقه چندین نقش‌مدیریتی مهم در Eurocard، Diners Club و SE-Banken Kort به نوکیا پیوسته است.
ترود متولد فنلاند است و ۶ سال است که در دوبی(امارات متحده عربی)زندگی می‌کند.
 
کد مطلب: 20205
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام