۱
۰
plusresetminus
پنجشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۰۶

تلاش مایکروسافت برای مقابله با آی‌پد

ایتنا –مایکروسافت می‌کوشد در بازار پر جنب و جوش تبلت‌ها، سهمی برای خود دست و پا کند.
تلاش مایکروسافت برای مقابله با آی‌پد




مایکروسافت با ارائه نسخه جدیدی از سیستم عامل ویندوز که از قابلیت اجرا بر رایانه‌های لوحی لمسی برخوردار است، می‌کوشد تا حدودی از یکه‌تازی اپل در بازار تبلت‌ها بکاهد.

به گزارش ایتنا به نقل از شماران سیستم، مایکروسافت قرار است در جریان کنفرانس توسعه‌دهندگان در کالیفرنیا از این قابلیت‌ها رونمایی کند.

این در حالی است که ویندوز ۸ تا قبل از سال آینده عرضه نخواهد شد و در حال حاضر اطلاعات و تصاویر زیادی از این سیستم عامل موجود نیست.

مایکروسافت با ارائه این قابلیت‌ها می‌کوشد در رقابت با بازار پرجنب و جوشی که اپل و آندروید گوگل سردمداران آن هستند، خودی نشان بدهد.

بر اساس این گزارش، پیش از این مایکروسافت برای تولید نسخه جدیدی از ویندوز که بتواند با آی‌پد رقابت کند، تحت فشار قرار گرفته بود.

این در حالی است که آمار نشان می‌دهد فروش رایانه‌های شخصی و سیستم عامل ویندوز نیز این روز‌ها حال خوشی ندارد و طبق بررسی‌های صورت گرفته، تبلت‌ها بیش از نوت‌بوک‌هایی که بر آن‌ها نرم‌افزار اجرا می‌شود، توجه کاربران را به خود جلب کرده است.

شرکت پژوهشی IHSپیش‌بینی کرد در سال جاری ۶۰ میلیون تبلت فروخته شود که از این مقدار، ۷۴ درصد آن به آی‌پد اپل تعلق خواهد داشت.

انتظار می‌رود تقاضای جهانی برای خرید تبلت به ۲۷۵. ۳ میلیون دستگاه در سال ۲۰۱۵ برسد.

بر اساس پیش‌بینی‌ها، در آن زمان ۴۳. ۶ درصد این بازار در دستان اپل قرار خواهد داشت.
کد مطلب: 19549
نام شما
آدرس ايميل شما


ali
feedback
Iran, Islamic Republic of
مایکروسافت دیروز نسخه آزمایشی ویندوز 8 را پرده برداری کرد و علاقه مندان می توانند آن را به صورت دو نوع 32 بیتی و 64 بیتی دانلود کنند
البته شما کافیست در قسمت جستجوی سایت مایکروسافت عبارت ویندوز 8 را به انگلیسی تایپ و سپس از نتایج به دست آمده به به روز ترین آن از نظر زمان بروید و در آنجا دانلود کنید
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام