۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۰۲

برنده فیلم کوتاه نوکیا ۲۰۱۱

ایتنا - برنده فیلم کوتاه نوکیا در سال ۲۰۱۱ معرفی شد.
برنده فیلم کوتاه نوکیا ۲۰۱۱




به گزارش ایتنا، چند وقت پیش نوکیا به ۸ فیلم‌ساز، دو گوشی نوکیا N۸ و ۵ هزار دلار بودجه اعطا کرد و از آنها خواست طی چند هفته یک فیلم کوتاه بسازند و نتیجه چندین فیلم کوتاه و جالب بود.

اما تنها یکی از آنها بود که باید جایزه ۱۰ هزار دلاری را تصاحب می‌کرد. این جایزه به فیلم جِی.دبلیو گریفیث برای فیلم Splitscreen تعلق گرفت.

برای یافتن بهترین فیلم، نوکیا با سایت Vimeo گروهی را تشکیل داد تا طی ۴ ماه باکیفیت‌ترین فیلم را از میان بقیه انتخاب کند.

پس از انتخابِ این ۸ فیلمساز میان هزاران فیلمساز دیگر، فیلم کوتاه تولیدشده توسط آنها در حضور کارشناسان این صنعت و علاقه‌مندان به فیلم در جشنواره فیلم بین‌المللی ادینبرگ به نمایش درآمد و هیئت داوران فیلم برنده را اعلام کرد.

هیئت داوران مسابقه فیلم کوتاه نوکیا در سال ۲۰۱۱ (Nokia Shorts ۲۰۱۱) متشکل از باب گرین‌برگ، مدیر ارشد آژانس تبلیغات دیجیتال R/GA که برنده جایزه اسکار نیز بوده است و همچنین کارگردان فیلم کوتاه Rare Exports, Inc جالماری هِلَندِر بود.

استیون اُورمن، نایب رئیس خلاقیت در بازاریابی نوکیا گفت:

«هر فیلمی که به مرحله نهایی این رقابت رسیده واقعاً استثنایی است، اما فیلم جیمز از همه برجسته‌تر بود. هدف این رقابت نشان دادن قدرت و قابلیت‌های دوربین با کیفیت گوشی هوشمند نوکیا N۸ به فیلم‌سازان سراسر دنیا بود. ما هر ۸ فیلم را دوست داشتیم و انتخاب برنده از میان آنها واقعاً کار دشواری بود. امیدواریم مردم خلاق در هر جای دنیا مثل ما از نتایج این رقابت الهام گرفته باشند.»
کد مطلب: 18712
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام