۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۴۲
ورود پرینترهای سایز بزرگ و اسکنرهای حرفه‌ای شركت ژاپني اپسون به بازار

«جهان گستر» نماینده ویژه فروش پلاترهای EPSON شد

ایتنا - شرکت ماشین‌های اداری جهان‌گستر (BMWW) ارایه‌کننده محصولات و خدمات پس از فروش HP در ایران، دیروز در یک نشست خبری اعلام کرد که نمایندگی فروش ویژه پلاترهای سایز بزرگ شرکت ژاپنی EPSON را برعهده گرفته است.
«جهان گستر» نماینده ویژه فروش پلاترهای EPSON شد





به گزارش ایتنا، در ابتدای این نشست علی فرجی، مدیرعامل شرکت ماشین‌های اداری جهان گستر با اشاره به تاریخچه شرکت گفت: مجموعه ماشین‌های اداری جهان‌گستر به طور رسمی از سال ۱۳۷۲ فعالیت خود را در زمینه کامپیوتر و ماشین‌های اداری آغاز کرد و با بررسی نیازهای بازار و درخواست مشتریان در زمینه عرضه انواع چاپگرها و اسکنرهای HP به صورت حرفه‌ای و فراگیر روی این برند فعالیت خود را ادامه داد.

وی افزود:‌ جهان‌گستر در ادامه فعالیت‌هایش روی محصولات HP توانست عنوان برترین توزیع‌کننده HP را در سال‌های ۲۰۰۳ و ۲۰۰۴ میلادی کسب کند. با گسترش فعالیت‌های جهان گستر در کشور این شرکت مراکز مستقیم تعمیر و خدمات پس از فروش نوت‌بوک و ماشین‌های اداری HP خود را در ۱۰ استان کشور راه‌اندازی و محصولات HP را با نام گارانتی MYHP ارایه کرد.

فرجی با بیان اینکه نیاز بازار و درخواست مشتریان سازمانی این شرکت برای دستگاه‌های چاپ حرفه‌ای، جهان گستر را بر آن داشت که با شرکت بزرگ ژاپنی EPSON برای فروش پلاترهای سایز بزرگ قرارداد همکاری امضا کند، گفت: همکاری شرکت جهان‌گستر با EPSON از ابتدای سال ۹۰ آغاز شده و پلاترهای EPSON در هفت مدل به تازگی روانه بازار کشور شده است.

وی افزود: جهان‌گستر علاوه بر پلاترهای اپسون اقدام به عرضه اسکنرهای حرفه‌ای این شرکت ژاپنی در دو مدل کرده است.

محمد فرجی، مدیر بازرگانی شرکت ماشین‌های اداری جهان گستر نیز با اشاره به تاریخچه شرکت EPSON گفت: شرکت اپسون یا Seiko Epson Corporation در سال ۱۹۴۲ در ژاپن تاسیس شد، اما سابقه اپسون به بیش از یک قرن قبل بر می‌گردد. این شرکت فعالیت خود را با ساخت ساعت شروع کرد که این امر به اختراع اولین ساعت کوارتز دنیا و خلق بسیاری از فناوری ها برای اولین بار منجر شد.

وی افزود: سنت طولانی اپسون در ساخت محصولاتی با اندازه و دقت بالاتر در کنار تولید برخی از پیشرفته‌ترین فناوری ها برای پردازش فوق دقیق، در عصر حاضر هم ادامه دارد.

محمد فرجی در ادامه گفت: در حال حاضر تعداد کارکنان کارخانه مادر شرکت اپسون به ۱۳ هزار و ۳۱۱ نفر رسیده و تعداد کارکنان گروه اپسون در جهان ۷۴ هزار و ۵۵۱ نفر است. اپسون ۱۰۰ شرکت زیر مجموعه شامل ۲۵ شرکت ژاپنی و ۷۵ شرکت خارجی دارد و کسب و کار اصلی‌اش توسعه، تولید، فروش، بازاریابی و خدمات دهی تجهیزات ارتباطی (کامپیوتر و لوازم جانبی شامل PC، پرینتر، اسکنر و پروژکتور)، دستگاه‌های الکترونیکی (دستگاه‌های کوارتز، نیمه هادی و نمایشگر)، محصولاتی با دقت بالا (ساعت، لنزهای پلاستیکی اصلاحی و تجهیزات اتوماسیون کارخانه‌ای) و غیره است. فروش خالص شرکت اپسون در سال مالی گذشته ۶۶۳/۹۷۳ میلیون ین بوده است.

بر اساس این گزارش، اپسون با وجود تاسیسات توسعه و تولید در ۲۹ کشور دنیا به طور دقیق نیازهای محلی مصرف کنندگان را دریافت می‌کند و در بازار رقابتی با سرعت بالاتری واکنش نشان مي‌دهد. همچنین پایگاه‌های بازاریابی و خدمات و سرویس‌دهی اپسون در ۶۲ کشور نشان دهنده تعهد اپسون به ارایه محصولات و سرویس‌هایی است که مصرف کنندگان از برند اپسون انتظار دارند.

در ادامه این نشست امیرحسین رادفر، مدیر خدمات پس از فروش شرکت‌ ماشین‌های اداری جهان گستر درباره سیاست‌های خدمات و گارانتی در محصولات EPSON توضیح داد و دو محصول جدید اپسون را با نام پلاتر Stylus Pro ۹۷۰۰ و اسکنر حرفه‌ای V۷۰۰ معرفی کرد که توضیحات آن را در ادامه می‌خوانید.

پلاتر ۴۴ اینچی Stylus Pro ۹۷۰۰ اپسون

Stylus Pro ۹۷۰۰ پلاتر جدید اپسون است که با سایز ۴۴ اینچی (۱۱۲ سانتی‌متر) برای استفاده در دفاتر فنی و مهندسی، نقشه‌کشی، تبلیغاتی و عکاسان حرفه‌ای به تازگی به بازار ایران عرضه شده و زمان چاپ در آن دو برابر سریع‌تر از نسل قبلی است.

اپسون در این سری پلاتر سه فاکتور کیفیت، دقت و درخشندگی را اعمال کرده است. این دستگاه دارای پنج رنگ از نوع اولترا کروم K۳ به همراه Vivid Magneta است که ماندگاری ۷۵ ساله دارد. اپسون در این دستگاه از فناوری پیشرفته هد MicroPiezo TFP خود بهره گرفته که علاوه بر سرعت در چاپ دقت را به همراه درخشندگی در چاپ عکس به همراه خواهد داشت.

کیفیت چاپ این پرینتر سایز بزرگ ۱۴۴۰×۱۴۴۰ نقطه در اینچ (dpi) است و کاربر می‌تواند با استفاده از نرم‌افزار RIP کیفیت چاپ را تا اندازه ۲۸۸۰ نیز افزایش دهد. همچنین زمان چاپ عکس برای یک متر مربع با کیفیت ۱۴۴۰ نقطه در اینچ ۴/۹ دقیقه در نظر گرفته شده است که نسبت به مدل‌های مشابه زمان کمی به حساب می‌آید.

بر اساس این گزارش،‌ سرعت چاپ در حالت CAD و draft در رزولوشن ۳۶۰×۳۶۰ در این پلاتر ۴۳ متر مربع در ساعت در نظر گرفته شده و زمان چاپ CAD‌ و Hi-Speed draft برای سایز A۱ در ۳۳ ثانیه و برای یک متر مربع ۸۴ ثانیه است.

پلاتر Stylus Pro ۹۷۰۰ دارای پورت USB ۲.۰ و پورت اترنت ۱۰Base-T/۱۰۰Base-T است و سازگاری کامل با سیستم‌عامل‌های ویندوز، مک و لینوکس دارد.

اسکنر V۷۰۰ اپسون برای عکاسان حرفه‌ای

شرکت اپسون اسکنر عکس مدل V۷۰۰ را با سرعت و دقت بالا برای اسکن عکس‌های سایز A۴، نگاتیو فیلم و اسلاید خاص عکاسان حرفه‌ای روانه بازار ایران کرده است.

این اسکنر مجهز به منبع نوری LED و دو لنز اپسون است و با دقت ۶۴۰۰×۶۴۰۰ نقطه در اینچ (dpi) و اسکن رنگی ۴۸ بیتی با ظرفیت ۰/۴ اسکن انجام می‌دهد. از دیگر قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به اسکن فیلم نگاتیو و اسلاید ۳۵ میلی‌متری اشاره کرد.

V۷۰۰ عکس A۴ سیاه و سفید با رزولوشن ۳۰۰ را در ۱۱ ثانیه اسکن می‌کند. همچنین سرعت اسکن عکس A۴ رنگی با رزولوشن ۳۰۰ در این اسکنر ۱۴ ثانیه و سرعت اسکن عکس A۴ رنگی با رزولوشن ۶۰۰ در این محصول ۲۵ ثانیه است.

علاوه بر این، اسکن فیلم نگاتیو ۳۵ میلی‌متری با رزولوشن ۲۴۰۰ در این دستگاه در زمان ۴۷ ثانیه و اسکن اسلاید ۳۵ میلی‌متری با رزولوشن ۲۴۰۰ در آن در مدت ۴۴ ثانیه انجام می‌شود.

این اسکنر به همراه نرم‌افزارهای Color Restoration، Grain Reduction، Dust Removal و Digital ICE عرضه می‌شود که برای بهبود کیفیت عکس و سند در نظر گرفته شده است.

گفتنی است اسکنر عکس مجهز به پورت‌های USB ۲.۰ و IEEE ۱۳۹۴ است و با سیستم عامل‌های ویندوز و مک سازگاری کامل دارد.

اسکنر و پلاتر اپسون در ایران با گارانتی MYEPSON شرکت ماشین‌های اداری جهان‌گستر عرضه می‌شود.
کد مطلب: 18675
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام