۰
plusresetminus
شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۸۹ ساعت ۱۶:۰۶

تشريح برنامه‌هاي شركت تجارت امن در سال آينده

برنامه‌هاي آتي شركت تجارت امن تشريح شد.
در نشست خبري شركت تجارت امن برنامه‌هاي سال آينده شركت مورد بررسي قرار گرفت.

در اين نشست خبري كه با حضور خبرنگاران در دفتر اين شركت برگزار شد، محمد مبصري مديرعامل اين شركت با ارائه تاريخچه‌اي از تاسيس شركت كامگارد گفت: در سال 2002 شركت كامگارد در دبي تاسيس شد و زمينه فعاليت آن در حوزه امنيت شبكه و اطلاعات بود.

اين شركت به سرعت در كار توزيع و خدمات سير صعودي را طي نمود و آموزش امنيت در سطح منطقه را آغاز كرد. بعد از 2 سال از تاسيس كامگارد، اين شركت فعاليت خود را در عربستان آغاز نمود.

به گزارش ایتنا مبصري اظهار داشت: در سال 2007 بود كه شركت اكسپكتروم با داشتن نيروي قوي فني فعال در زمينه آموزش، كامگارد را خريداري كرد. سه سال پيش هم دفتر كامگارد ايران با نام تجارت امن خاورميانه فعاليت خود را آغاز كرد.

وي در ادامه اظهار داشت: در ایران كامگارد را بیشتر با محصولات كسپرسكی و سایبروم می‌شناسند كه محصولات اصلی این شركت هستند همچنين شركت تجارت امن در ایران محصولات و خدمات شركت كامگارد كه محدودیت‌های قانونی و سیاسی ندارند را عرضه می‌كند.

مبصري ادامه داد: آموزش و پشتیبانی مقوله‌هایی هستند كه شركت تجارت امن روی آنها تمركز ویژه‌ای دارد و می‌خواهد یك مركز پشتیبانی ۲۴ ساعته در ایران روی محصولات كسپرسكی و سایبروم راه‌اندازی کند.

در ادامه سورندر بيشنوي مدیر منطقه‌ای خاورمیانه شركت سایبروم به تشريح محصولات جديد اين شركت پرداخت. وي گفت: سایبروم در حال حاضر محصولات سری ۱۵۰۰IA را با پهنای باند ده گیگابیت عرضه كرده است ولی در آینده‌ای نزدیك شاهد معرفی محصولات سری ۲۰۰۰IA و ۲۵۰۰IA با پهنای باند بیش از ده گیگابیت نیز خواهیم بود.

مدير منطقه‌اي خاورميانه شركت سايبروم در ادامه اظهار داشت: از ديگر اهداف سایبروم اختصاص بودجه بیشتر برای توسعه و افزایش كانال فروش محصولات سایبروم در ایران و پشتیبانی از تعداد بیشتری نماینده است. آموزش و برگزاری سمینارها و اطلاع‌رسانی گسترده و قرار دادن دستگاه‌های نمونه در اختیار نمایندگان و مشتریان برای بررسی پیش از خرید نیز بخشی از برنامه‌های آتی سایبروم در ایران است.
کد مطلب: 17370
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام