۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۱۶
گفتگو با مدیرعامل و مدیرفروش کسپرسکی در خاورمیانه

کسپرسکی تجارت خود را با تجارت امن توسعه داده است

تارک کازباری به عنوان مدیرعامل و امان منظور در نقش مدیرفروش منطقه ای کسپرسکی، در گفتگویی، از علل موفقیت کسپرسکی در خاورمیانه و نقش نمایندگان فروش در آن سخن گفته اند. با مطالعه این گفتگو درخواهید یافت که چرا نام کام گارد (تجارت امن) از ابتدا و تاهنور هم، همراه کسپرسکی است.

تارک کازباری به عنوان مدیرعامل و امان منظور در نقش مدیرفروش منطقه‌ای کسپرسکی، در گفت‌وگویی، از علل موفقیت کسپرسکی در خاورمیانه و نقش نمایندگان فروش در آن سخن گفته‌اند. با مطالعه این گفت‌وگو درخواهید یافت که چرا نام کامگارد(تجارت امن) از ابتدا و تاهنور هم، همراه کسپرسکی است.



چه مدت است که با کامگارد و تجارت امن کار می کنید ؟
ت.ک. همکاری کامگارد و کسپرسکی قدمت طولانی دارد . این همکاری در سال ۲۰۰۶ شروع شد و دستاوردهایمان از سال ۲۰۰۸ به بعد رشد سریعی داشت. در سال ۲۰۱۰ به پاس عملکرد خوب کامگارد قراردادمان را با این شرکت به کشورهای غرب آسیا از طریق زیرمجموعه‌های کامگارد مانند تجارت امن در تهران گسترش دادیم و از آن زمان شاهد رشد فزاینده‌ای در منطقه بوده‌ایم.

تارک کازباری، مدیرعامل کسپرسکی خاورمیانه

نقش راهبردی تجارت امن برای کسپرسکی چگونه بوده است؟
ت.ک. تجارت امن از بدو تاسیس نقش کلیدی در پیشرفت این تجارت در ایران داشته است و ما از اقدامات تجارت امن در سطح بازار قدردانی می‌کنیم و همچنان به تعهدات و پشتیبانی همیشگی مان از تجارت امن و زیر مجموعه‌هایش پایند هستیم.
ا.م. در سال ۲۰۰۹ کامگارد، تجارت امن را در ایران تاسیس کرد و از آن زمان تجارت امن خود را نسبت به توسعه بازار ایران متعهد نشان داده است . تجارت امن در رفع نیازهای نمایندگان در بازار بزرگ ایران کمک بزرگی برای ما بوده است .

پیشرفت کانال فروش را در بازار ایران چطور ارزیابی می کنید ؟
ا.م. نکته اصلی در انجام فعالیت های مربوط به پیشرفت کانال فروش در بازار ایران داشتن برنامه بلند مدت و تمرکز بر شکوفایی استعدادها و ساختار سازمانی است. هدف اصلی ما این است که نمایندگانمان در کنار اینکه به نیازهای بازار ایران پاسخ می دهند به فرهنگ تجارت در ایران نیز احترام بگذارند.

راهبرد کلی شما در کانال فروش چیست ؟
ا.م. از سال ۲۰۰۹ زمانیکه برنامه نماینده ها در خاورمیانه را اعلام کردیم به نماینده هایمان توصیه می کنیم که مهارت های فنی شان را افزایش دهند تا به رتبه PBR ارتقا یابند. به عنوان PBR نه تنها می توانیم تلاش آنها را بهتر تشخیص دهیم بلکه قادر خواهیم بود به آنها امکان تعامل بیشتر با دارایی های فنی مان که به منظور کمک به افزایش امنیت مشتریانمان ایجاد شده را بدهیم .

امان منظور، مدیرفروش منطقه ای کسپرسکی 

نماینده های کانال فروش از همکاری با کسپرسکی از چه منافعی برخوردار خواهند بود؟

ا.م. یکی از ۴ شرکت برتر نرم افزار امنیت فناوری اطلاعات و دومین شرکت بزرگ دنیا در رشد سریع، دلیل موجهی برای نمایندگان است که در خط مقدم مبارزه با مجرمان سایبری حضور داشته باشند و به مشتریان در حمایت از دارایی های دیجیتالی شان کمک کنند.
 
تلاش کسپرسکی این است که به نمایندگان خود در تمرکز بر توانایی ها و تقویت عملکردشان کمک کنند تا بتوانند خدمات ارزشمندی را به مشتریان خود ارائه کنند . به عنوان بخشی از اکوسیستم کانال فروش با سازمان ها می توانند پاداش های زیادی را از طریق سرمایه گذاری در کسپرسکی به دست آورند. 

نماینده های کانال فروش دسترسی بهتری به منابع فنی کسپرسکی خواهند داشت که شامل منابع قبل و بعد از فروش می شود. در امور مربوط به بازاریابی، نماینده های کانال فروش ما دسترسی بهتری به اقلام و بروشورهای مورد نیاز خواهند داشت و همچنین از مزایای بیشتری در تخفیفات و شرکت در نمایشگاه ها بهره مند می شوند. به علاوه وقتی به رتبه PBR ارتقاء پیدا می کنند اطلاعات آنها در وب سایت کسپرسکی درج خوهد شد و دسترسی مستقیم به برنامه های ثبت فروش های خود را خواهند داشت. 

جدا از تمامی اینها یک رابط اختصاصی نیز خواهند داشت تا روابط فی مابین را برنامه ریزی و اجرا کند، که شامل مواردی چون دسترسی به برنامه های افزایش سوددهی، پشتیبانی بیشتر و دوره های آموزشی فنی رایگان برای کارمندان فنی و دسترسی به تیم پشتیبانی VIP می شود.

می توانید در مورد سطوح نمایندگی در بازار ایران توضیح بیشتری بدهید ؟
ا.م. برنامه نمایندگی ما شامل نمایندگی های مستقیم مانند پخش برای مصرف کننده ها (CRP)، توزیع کننده ارزش افزوده (VAD) و نمایندگی سرمایه گذاری و تعدادی نمایندگی غیر مستقیم می شود که بر اساس تخصص تجاری و تعهداتشان به گروه های Sub-Distributor، Reseller، Premier Retail تقسیم می شوند.

برنامه های آتی برای ایران چیست؟
ت.ک.. کانال فروش توزیع در غرب آسیا به کمال خود رسیده است و انتظار تغییر عمده ای نمی رود. اما تلاش می کنیم از نمایندگان کانال فروشمان در ایران که دارای تیم پشتیبانی فنی آزموده و تیم فروش فعال هستند و برای مدت طولانی با این برند همکاری می کنند، قدردانی نموده و رتبه آنها را به PBR ارتقا دهیم.

بازار ایران را چطور ارزیابی می کنید و چقدر این بازار برایتان اهمیت دارد؟
ت.ک. بازار ایران برای کسپرسکی بسار مهم است و موفقیت های زیادی در ایران وجود دارد. اما همانطور که مانند همه بازارهای در حال توسعه مانند بازار ایران، امکان رشد و توسعه وجود دارد، چالش های زیادی نیز در آن دیده می شود. مشتریان ایرانی در مورد تکنولوژی و چگونگی دفاع از ساختار IT سازمانهایشان بسیار مطلع هستند. با این حال باید بدانند که استفاده از لایسنس های قانونی (معتبر) تا چه اندازه مهم است ومقوله نفوذهای باید توسط عموم کاربران IT مورد توجه قرار بگیرد. همانطور که گفته شد ایران پایگاه سرمایه گذاری بسیار مهمی برای کسپرسکی است و ما همه تلاشمان را می کنیم تا مطمئن شویم که مشتریان ایرانی در برابر بدافزارها در امان باشند.

پیغام آخرتان برای مشتریان ایرانی چیست ؟
ت.ک.. کسپرسکی از اینکه راهکار حفاظتی ضدبدافزار منتخب ایران است، بسیار خورسند بوده و ما به تلاشمان در حمایت از مشتری ها با ضمانت تحویل کالا، ارتقا بخشیدن و بروز کردن نماینده ها ادامه می دهیم.

کد مطلب: 21061
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام