۱
۰
plusresetminus
شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۸۹ ساعت ۱۲:۱۶

كهكشان سامسونگ در بازار ايران

طي مراسمي سامسونگ گوشي‌هاي سري Galaxy خمود را به بازار ايران معرفي كرد.
كهكشان سامسونگ در بازار ايران
طي يك نشست خبري كه با حضور اصحاب رسانه در هتل سيمرغ تهران برگزار شد، شركت سامسونگ گوشي‌هاي جديد خود را به بازار ايران معرفي كرد.

در اين مراسم بابك جهانباني مدير بخش موبايل با اشاره به جايگاه ايران در بازار اسمارت فون‌ها گفت: ايران در اين بازار جايگاه دوم را دارد كه اين بسيار خوب است. جهانباني در ادامه افزود: فعاليت‌هاي مختلفي را در سالي كه گذشت انجام داديم كه يكي از آنها طراحي اپليكيشن‌ها براي اسمارت فون‌ها بود كه در اين راستا سميناري را با طراحان نرم‌افزار و اهالي دانشگاه برگزار كرديم.

مدير بخش موبايل شركت سامسونگ در ادامه و با تحليل بازار گفت: شركت سامسونگ در سال ۲۰۱۰ بیش از ۲۸۰ میلیون دستگاه گوشی فروخته است كه اين ۲۴ درصد سهم بازار است و انتظار مي‌رود امسال ۳۵۰ میلیون دستگاه گوشی به فروش برساند و جایگاه بهتری را به خود اختصاص دهد.

وي اظهار داشت: تلاش ما در سال گذشته بر روي نرم‌افزارهاي رايگان بود كه توانستيم در اين بازار نمونه‌هاي خوبي چون نرم‌افزار ليگ برتر، اطلاعات دارويي، بورس، اطلاعات پرواز و ... را ارائه كنيم.

جهانباني افزود: بازار ما در ايران عددي معادل 31 درصد است و در اسمارت فون‌ها سهم 15 درصدي داريم. وي در تشريح برنامه‌هاي سامسونگ براي سال 2011 گفت: سامسونگ بر روي اسمارت فون چند پلتفرم طراحي كرد كه در ميان آنها آندرويد رشد عجيبي را داشت. اين برنامه را در سال 2011 نيز ادامه خواهيم داد، ضمن اينكه نرم‌افزار بادا را هم در دست كار داريم.

مدير بخش موبايل شركت سامسونگ در پايان ابراز داشت: روي موفقيتي كه در بازار تبلت‌ها به دست آمد دو مدل ديگر نيز به زودي به بازار معرفي مي‌شوند.

در ادمه برنامه آقايي‌نيا مدير بازاريابي و محصولات سامسونگ به معرفي 4 مدل از گوشي‌هاي سري Galaxy پرداخت.
 
گوشی Galaxy mini اولين گوشي بود كه معرفي شد. آقايي‌نيا درباره اين گوشي گفت: اين گوشي برای افرادی طراحی شده که برای اولین بار قصد استفاده از اسمارت فون‌ها را دارند و این گوشی از نسخه Froyo ۲.۲ سیستم‌‌عامل آندرویید گوگل پشتیبانی می‌کند و پردازنده ۶۰۰ مگاهرتزی روی آن قرار گرفته است.

دوربین ۳ مگاپیکسلی، پشتیبانی از چهار باند شبکه GSM و HSDPA، امکان دسترسی به فروشگاه نرم‌افزاری App Store، حافظه داخلی ۱۶۰ مگابایتی و قابلیت ارتقا تا ۳۲ گیگابایت و پشتیبانی از فایل‌های صوتی و تصویری WAV، MID، Ra، AMR، WMA، AAC+، AAC از دیگر ویژگی‌های این گوشی است.

Galaxy Fit دومين گوشي معرفي شده به بازار بود. مدير بازاريابي و محصولات سامسونگ در معرفي اين گوشي گفت: Galaxy Fit  از سیستم‌‌عامل آندروييد پشتيباني مي‌كند و داراي پردازنده ۶۰۰ مگاهرتزي است.

Galaxy Gio سومين گوشي بود كه معرفي شد. آقایی‌نیا اظهار داشت: این گوشی از سیستم‌‌عامل نسخه Froyo ۲.۲ آندروييد پشتیبانی می‌کند. پردازنده ۸۰۰ مگاهرتزی و دوربین ۳ مگاپیکسلی از مشخصات آن است.  اين گوشي دارای حافظه داخلی ۱۶۰ مگابایتی است و با کارت micoSD می‌توان به ۳۲ گیگابایت حافظه دسترسی داشت.

Galaxy Ace آخرين گوشي اين گروه بود. آقایی‌نیا در مورد این گوشی گفت: صفحه نمایش ۵/۳ اینچی و دوربین ۵ مگاپیکسلی، جک صوتی ۵/۳ میلی‌متری، مرورگر اپرامینی، بلوتوث،WiFi ، GPS و USB ۲.۰، رادیو FM و باتری ۱۳۵۰ میلی‌آمپری از امکانات فوق‌العاده‌ای اين گوشي است.
کد مطلب: 17358
نام شما
آدرس ايميل شما


R
feedback
Iran, Islamic Republic of
اندازه از حد گوشی موبایل خارج شده دیگر یک تبلت است نه گوشی پردازشگرها 1000امروزه در بازار 600تا800 کمی گذشته
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام