۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۱۲:۵۵
افتخار جديد كوييك هيل؛

سي و پنجمین تائيديه VB100% بر روي Ubuntu

ايتنا -شركت تكنولوژي‌هاي كوييك هيل اعلام كرد كه سی و پنجمین جايزه VB۱۰۰% را دريافت كرده است.
سي و پنجمین تائيديه VB100% بر روي Ubuntu

به گزارش ایتنا، Quick Heal توانسته با تشخيص همه ويروس‌های منتشر شده در "In-The-Wild" در طي انجام تست‌هاي مقايسه‌اي بين محصولات آنتي‌ويروس تحسين موسسه ويروس‌شناسي انگليسي Virus Bulletin را برانگيزد. 

اين جايزه سی و پنجمین جايزه امنيتي VB۱۰۰% كوييك هيل و ششمین جايزه بر روي پلتفرم لینوکس است. 

اين آزمايش بر روي سيستم عامل Ubuntu Linux Server Edition ۱۰.۰۴.۱ LTS i۳۸۶ انجام گرفت و نتايج آن در شماره ماه فوریه ۲۰۱۱ مجله Virus Bulletin منتشر شد. 

سنجاي كتكار (Sanjay Katkar) مديرفني شركت تكنولوژي‌هاي كوييك‌هيل گفت: روز به روز تغييرات زيادي در دورنماي امنيت به وجود مي‌آيد. اين تغييرات در تعداد و پيچيدگي مخرب‌ها (Malware) بطور روزانه مي‌باشد. 

وي در ادامه افزود: با وجود اين كوئيك هيل براي محافظت مشتريانش در برابر ويروس‌ها و مخرب‌هاي مهلك و افزايش يافته شده به سختي كوشش مي‌كند. موفقيت كوييك‌هيل در اين آزمون سخت نتيجه تلاش‌هاي صادقانه و مخلصانه‌اي است كه همه تيم كوييك‌هيل وقف كردند و تشويق‌هاي دلگرم كننده و آرزوهاي موفقيتي است كه بوسيله مشتريانمان به ما اهداء مي‌شود. 

مدير فني كوييك هيل در پايان گفت: تداوم كيفيت در محصولات و خدمات اعتقاد مشتريانمان را به كوييك‌هيل افزايش داده است. ما همه اقدامات پيشگيرانه را در جهت حفظ اين اعتقاد انجام خواهيم داد.
کد مطلب: 16920
نام شما
آدرس ايميل شما