۱
۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۱۴:۰۳

تعداد پورت‌هاي پرسرعت اينترنت واگذار شده

ايتنا - طبق آخرين آمار سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي، تعداد پورت‌هاي ADSL واگذار شده در سطح کشور توسط گروه شرکت‌هاي ندا، از مرز ۷۰۰ هزار پورت گذشت.
تعداد پورت‌هاي پرسرعت اينترنت واگذار شده

به گزارش ایتنا به نقل از روابط عمومي گروه شركت‌هاي ندا (PAP) اعلام كرد كه در مقايسه با آمار آبان‌ماه سال جاري، ۴۴ هزار پورت ADSL به آمار پورت‌هاي دايري در سطح کشور اضافه شده است.

طبق آمار سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي، تا آخر آذرماه سال جاري، ۱ ميليون و ۲۶۵ هزار و ۲۷ پورت توسط شرکت‌هاي بخش خصوصي داراي پروانه PAP در كل كشور نصب شده که از اين تعداد ۷۳۴ هزار و ۳۲۳ پورت توسط کاربران در حال بهره‌برداري است.

اين آمار که به صورت ماهانه توسط رگولاتوري تهيه و در اختيار دارندگان پروانه ندا قرار مي‌گيرد، به جدول منصوبه-دايري شهرت دارد که منصوبه به معني تعداد پورت‌هاي ADSL نصب شده در مراکز مخابراتي است و دايري، پورت‌هايي هستند که هم‌اکنون زير بار رفته و کاربر از آن استفاده مي‌کند.

بنا بر اين گزارش در «استان تهران» تا آخر آذرماه سال جاري بيش از ۲۰ هزار پورت به تعداد پورت‌هاي زيربار رفته اضافه شده که به اين ترتيب آمار پورت‌هاي دايري واگذار شده توسط گروه شرکت‌هاي ندا در استان تهران به ۲۸۰ هزار و ۲۷۹ پورت رسيده است.

آمار آذرماه، نشان مي‌دهد که تعداد پورت‌هاي منصوبه شرکت‌هاي ندا در «شهر تهران»، ۳۴۷ هزار و ۳۳۳ پورت است که از اين تعداد ۲۴۰ هزار و ۳۵ پورت در حال بهره‌برداري است.

طبق اين آمار از ۲۰هزار پورت دايري در استان تهران در آذرماه، حدود ۹۵ درصد آن در شهر تهران به بهره برداري رسيده است.

کد مطلب: 16864
نام شما
آدرس ايميل شما


amir freedom
feedback
شما را بخدا یقه مسئولین حرراف شرکت زیر ساخت را بگیرید .فقط ادعا فقط اخبار قشنگ...قرابود در دهه فجر ظرفیت پهنای باند اینترنت کشور 12 برابر شود اما اکنون سرعت و کیفیت به یک چهارم تقلیل پیدا کرده .یعنی کسی جوابگو نیست . یعنی اگر در مصر تظاهرات است ما اینجا باید تاوانش را بدهیم ؟؟؟؟؟؟؟؟
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام