۰
plusresetminus
شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۱۲:۲۰

ویژگی های جدید در iOS 4.3

ايتنا - اپل تمام تلاش خود را در مقابله با آندروید گوگل به کار می گیرد تا بتواند دست برتر را در بازار گوشی های همراه و رایانه های لوحی داشته باشد.
ویژگی های جدید در iOS 4.3
به گزارش ایتنا، پس از اینکه گوگل، نسخه های جدید سیستم عامل آندروید را معرفی نمود، اپل نیز در برابر ویژگی های جدید این سیستم عامل، مجبور شد تا iOS را که سیستم عامل iPhone و iPad محسوب می شود به روز کند. 

درBeta iOS ۴.۳، امکان ارسال ویدئو به Apple TV از راه قابلیت AirPlay، بنرهای تمام صفحه برای پلت فرم تبلیغاتی iAd، و آمار لحظه ای فعالیت HTTP به چشم می خورد. بر امکانات ۳G و wireless هم در این نسخه جدید افزوده شده است.

البته امکان AirPrint، نیز قبلاً به این سیستم عامل اضافه شده بود که به وسیله آن می توان به صورت بی سیم برای چاپگر دستور چاپ انواع متن را ارسال کرد. قبلاً در نسخه ۴.۲، امکانات Multitasking و کار با فولدرها برای iPad هم در نظر گرفته شده بود. با امکان Find My iPhone نیز کاربر می تواند از محل دستگاه گمشده خود اطلاع پیدا کند.

بر طبق گفته ها، قرار است iOS ۴.۳ به همراه iPad ۲ در اواسط ماه فوریه به طور رسمی معرفی شوند.

اپل تمام تلاش خود را در مقابله با آندروید گوگل به کار می گیرد تا بتواند دست برتر را در بازار گوشی های همراه و رایانه های لوحی داشته باشد.
کد مطلب: 16839
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام