۰
plusresetminus
چهارشنبه ۸ دی ۱۳۸۹ ساعت ۱۴:۳۸

انتقاد شركت‌هاي ندا از عدم تامين پهناي باند مورد نياز

ايتنا - طبق آخرين آمار سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي، تا آخر آبان ماه سال جاري، ۱ ميليون و ۲۵۰ هزار و ۸۱۸ پورت توسط مجموعه شركت‌هاي بخش خصوصي داراي پروانه خدمات انتقال داده‌ها در كل كشور نصب شده که از اين تعداد ۶۹۰ هزار و ۳۰۰ پورت توسط کاربران در حال بهره‌برداري است.
انتقاد شركت‌هاي ندا از عدم تامين پهناي باند مورد نياز
به گزارش روابط عمومي گروه شركت‌هاي انتقال داده‌هاي پر سرعت (PAP)، تعداد پورت‌هاي منصوبه «استان تهران» تا آخر آبان سال جاري توسط گروه شرکت‌هاي PAP، ۴۴۸ هزار و ۹۹۴ پورت بوده است که از اين تعداد ۲۶۰ هزار و ۸۵۰ پورت داير شده است.

آمار آبان ماه، نشان مي‌دهد که تعداد پورت‌هاي منصوبه توسط شرکت‌هاي بخش خصوصي در «شهر تهران»، ۳۵۱ هزار و ۷۸۲ پورت است که از اين تعداد ۲۲۱ هزار و ۹۷۹ پورت در حال بهره‌برداري است.

طبق اين آمار و در مقايسه با آمار ماه مهر، شرکت‌هاي ندا مجموعا ۳۸ هزار و ۷۴۹ پورت جديد ADSL در ۴۲۶ شهر نصب کرده‌اند که از اين تعداد در کل کشور و در ۴۰۷ شهر تنها ۱۹ هزار و ۷۲۰ پورت به بهره‌برداري رسيده و تحويل کاربر شده است.

اين مسئله به گفته مديران گروه شرکت‌هاي ندا، به دليل عدم تامين پهناي باند مورد نياز شرکت‌ها براي انجام عمليات توسعه‌اي بوجود آمده است.

شايان ذکر است که تاثير عدم تامين پهناي باند مورد نياز شرکت‌هاي ندا در آمار ماهانه پورت‌هاي منصوبه و دايری آبان ماه به وضوح قابل مشاهده و قابل استنتاج است.

به گفته شرکت‌هاي ندا، به دليل اين که پهناي باند مورد نياز اين شرکت‌ها تامين نشده و اضافه شدن کاربر جديد با شرايط کنوني به معني افت کيفيت ارائه خدمات اينترنت ADSL به کاربران فعلي است،

شرکت‌هاي ندا براي راضي نگهداشتن و از دست ندادن مشتري‌هاي فعلي، واگذاري پورت‌هاي جديد را محدود کرده‌اند.

به گزارش ایتنا،گروه شرکت‌هاي PAP اميدوار است با تعامل و همکاري پررنگ‌تر از سوي شرکت ارتباطات زيرساخت و شرکت مخابرات ايران بتواند نياز و تقاضاي روز افزون اينترنت پر سرعت در تمام نقاط کشور و شهر تهران را تامين کند.
کد مطلب: 16332
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام