۰
plusresetminus
سه شنبه ۳۰ آذر ۱۳۸۹ ساعت ۱۳:۱۰

دستگاه پخش موسيقي مچي با باتري خورشيدي

كارشناسان از ساخت دستگاه ديجيتال قابل‌حملي براي گوش دادن به موسيقي خبر داده‌اند كه دور مچ دست بسته مي‌شود و كاربران مي‌توانند انرژي مورد نياز آن را به كمك خورشيد تامين كنند.
دستگاه پخش موسيقي مچي با باتري خورشيدي
اين روزها اخبار زيادي در مورد استفاده از انرژي خورشيدي منتشر مي‌شود و كارشناسان سعي مي‌كنند با ساخت نسل جديد دستگاه‌هاي ديجيتالي، بيش از گذشته اين نيرو را به كار برند.
اما به تازگي دستگاهي با نام DIY Solar Synthesizer ساخته شده است كه مي‌تواند دور مچ دست پيچيده شود تا در هر مكان و زماني كه خواستيد، بتوانيد فايل‌هاي صوتي مورد علاقه خود را گوش دهيد.
اين دستگاه قابل‌حمل پخش موسيقي مانند ساعت‌هاي مچي دور دست بسته مي‌شود و مي‌تواند انرژي خورشيدي را در خود ذخيره كند تا شما در هواي ابري يا مكان‌هاي تاريك نيز بتوانيد از گوش دادن به موسيقي لذت ببريد.
دكمه‌هاي كار گذاشته شده روي اين دستگاه بسيار حساس هستند و شما به راحتي مي‌توانيد با يك تماس كوچك، صداي موسيقي را تغيير داده يا موسيقي را عوض كنيد.
اين دستگاه هنوز به صورت انبوه توليد نشده است، ولي شركت سازنده احتمال داده است كه طي چند ماه آينده آن را در آمريكا و سپس در ديگر كشورهاي دنيا عرضه كند.

کد مطلب: 16147
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام