۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۳۰

گزارش تصویری از برترین فناوری‌های گرمایشی سال

ایتنا- با شروع فصل سرما بازار کالاهای دیجیتال گرمایشی بسیار داغ شده است و به همین خاطر در ادامه به بررسی فناوری‌های جدید در این زمینه می‌پردازیم.
با شروع فصل سرما بازار کالاهای دیجیتال گرمایشی بسیار داغ شده است و به همین خاطر در ادامه به بررسی فناوری‌های جدید در این زمینه می‌پردازیم.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از engadget، کنترل دما در منزل و درعین‌حال مصرف بهینه انرژی یکی از دردسرهای خانوارها در فصول سرما است. علاوه بر این دمای مطبوع برای هرکدام از اعضای خانواده متفاوت است و جنجال بر سر دمای مناسب در خانه همیشه بحث‌برانگیز بوده است. به همین دلیل متخصصان علم فناوری به این بخش هم واردشده‌اند و کالاهای بسیار مفیدی را تولید کرده‌اند که در ادامه به معرفی آن‌ها پرداخته می‌شود.  
 
گرمایش محیط خانه
مسلما یکی از روش‌های گرم کردن خانه تنظیم ترموستات یا افزایش دمای وسیله گرمایشی تان است که روش‌هایی برای راحت‌تر کردن این اقدام برایتان توضیح داده خواهد شد. یکی از این روش‌ها نصب یک ترموستات مانند Nest Thermostat E است. استفاده از کنترل فیزیکی این ترموستات بسیار راحت است و نرم‌افزار Nest به شما اجازه می‌دهد که دمای خانه‌تان را از دور تنظیم کنید. علاوه بر این می‌توانید با تنظیم برنامه زمانی خاصی در این نرم‌افزار از آن بخواهید که در زمان‌های تعیین‌شده گرمادهی را متوقف کند و به‌این‌ترتیب مصرف انرژی را در خانه‌هایتان کنترل کنید. طرفداران اپل هم می‌توانند از Ecobee 3 Lite استفاده کنند که با سیری سازگاری خوبی دارد.
 
اگر به هر دلیلی مایل به نصب یک ترموستات نیستید می‌توانید کنترل دمای خانه‌تان را به عهده گرماسازهای مستقل بگذارید. شما بر اساس بودجه‌تان می‌توانید گزینه‌های متفاوت با کارایی‌های مختلف را در نظر داشته باشید. برای مثال گرماساز گران‌قیمت Dyson Pure Cryptomic با دمیدن هوای گرم الرژن ها و آلودگی‌های محیط داخلی را بین می‌برد.

 البته اگر نمی‌خواهید رقم 750 دلار برای این دستگاه هزینه کنید می‌توانید یک گرماساز بی‌سیم مثل Heat Storm HS-1500-PHX را در نظر داشته باشید که اگرچه با قیمت 146 دلاری به بازار عرضه می‌شود اما هنوز هم می‌توانید آن را تلفن همراهتان کنترل کنید.

 حتی گرماسازهای ارزان‌قیمت‌تری هم در بازار موجود هستند که می‌توانید از بین آن‌ها هم یک گزینه را برای خودتان انتخاب کنید. پیشنهاد ما در این مورد گرماساز Bayka 40 دلاری است. البته همان‌طور که از قیمت این محصول پیداست نمی‌توانید انتظار کنترل دمای فوق‌العاده‌ای از این دستگاه داشته باشید.
 
راهنمایی: اگر یکی از این گرماسازهای ارزان‌قیمت را خریداری کنید هنوز هم می‌توانید با یک پلاگين هوشمند قابلیت‌هایی مانند کنترل از راه دور، برنامه‌ریزی زمانی و در برخی موارد همگام‌سازی با دستیار هوشمند را به آن اضافه کنید. گزینه‌های در دسترس برای این پلاگین‌ها بسیار زیاد هستند و اکثر آن‌ها کمتر از 30 دلار قیمت دارند. البته مطمئن شوید که پلاگینی را می‌خرید که نیازی به هاب ندارد.
 
 
گرمایش کف
یکی دیگر از روش‌های گرم کردن خانه استفاده از وسایل گرمایشی ویژه‌ای است که گرم کردن کف خانه را مدنظر قرارداده‌اند. شما می‌توانید از وسیله گرمایشی Woo Warmer استفاده کنید که در زیر فرش‌ها قرار می‌گیرد و کف خانه را گرم نگه می‌دارد.
 
بااین‌حال اگر با اشخاصی زندگی می‌کنید که دمای محیط کمتری را مطبوع می‌دانند می‌توانید با استفاده از پتوی گرمایشی خودتان را گرم‌کنید. گزینه‌های زیادی برای پتوی گرمایشی در بازار موجود هستند که از میان آن‌ها microplush 40 دلاری و Biddeford 63 دلاری را پیشنهاد می‌کنیم.
 
گرمایش رخت خواب
تشک‌های برقی کمپانی‌هایی مانند Eight Sleep یا Sleep Number یکی از گزینه‌های همیشگی افرادی بوده است که به گرمایش رخت خوابشان اهمیت می‌دهند. این تشک‌ها به شما اجازه می‌دهند که دمای جهتی که در تخت خواب می‌خوابید را بر اساس نیازتان تنظیم کنید.
 
البته قابلیت حمل این تشک‌ها پایین است و به‌عنوان حل‌کننده این مشکل استفاده از شال‌های برقی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.  کمپانی‌های Bed Bath و Beyond شال‌های برقی خود را به قیمت 25 دلار به فروش می‌رسانند همچنین پانچو زیبایی نیز با قیمت 47 دلار در آمازون وجود دارد.
 
گرمایش سرویس بهداشتی
 شاید بتوان گرمای حمام را با یک دوش آب گرم تأمین کرد اما سردی دستشویی به‌خصوص از نوع فرنگی‌اش همیشه آزاردهنده بوده است. کمپانی Toto برای این مشکل راه‌حل جالبی ارائه داده است و محصولی را به قیمت 187 دلار برای گرم کردن سطح توالت فرنگی ارائه کرده است.
کد مطلب: 59103
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام