۰
plusresetminus
جمعه ۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۳

متن تبریک روز حسابدار + ترفندی خلاقانه برای خوشحالی حسابداران

فقط به ارسال متن زیبا اس ام اس پیامک پیام تبریک برای در مورد روز حسابدار مبارک اکتفا نکنید وبا ترفندی که میگوییم میتوانید دوست یا همکار حسابدار خود را خوشحال کنید و روزی به یادماندنی را برای وی رقم بزنید. پس با ما همراه باشید.
متن تبریک روز حسابدار + ترفندی خلاقانه برای خوشحالی حسابداران
به پاس قدردانی از حسابداران عزیز هر ساله در ایران روز 15 آذر با عنوان روز حسابدار در نظر گرفته شده تا از حسابدارانی که شغل کارآفرینانه و بسیار استرس زا را بر عهده دارند قدردانی شود. در نتیجه در روز حسابدار خیلی از افراد به دنبال متن تبریک روز حسابدار هستند تا به صورت ویژه روز حسابدار را به دوست، همکار و حتی همسر خود تبریک بگویند. اما راه ها و پیشنهادات دیگری نیز غیر از ارسال پیامک روز حسابدار برای تبريك روز حسابدار وجود دارد که شما به شکل خاص تر بگوید، روز حسابدار مبارک.

به گزارش ایتنا به نقل از آرین سیستم، با نزدیک شدن به روز حسابدار افراد و مدیران به دنبال راهی برای خوشحال کردن دوست و همکار حسابدار خود هستند و معمولاً اگر شما یک فرد عادی باشید ترجیج می دهید برای تبریک روز حسابدار به دنبال متن روز حسابدار باشید و در نهایت اس ام اس روز حسابدار را برای دوست و همکار حسابدار خود ارسال کنید. بنابراین برای اینکه بتوانید متن زیبا برای روز حسابدار پیدا کنید، با جستجو در اینترنت تعداد زیادی اس ام اس روز حسابدار و متن برای روز حسابدار خواهید یافت.
 

متن تبریک روز حسابدار

- داراییهاتون روزافزون ، بدهی هاتون کن فیکون ، سرمایه هاتون شادی ، دلتون سرد ، گردش وجوه نقدتون بکام و ….هفته حسابدار مبارک
- به نام خداوندی که مدیریتش حسابداری و حسابداریش مدیریتی بر مدار عدالت چه اینکه به مثقال و ذره هم رسیدگی می کند و چیزی را از قلم نمی اندازد. 15 آذر هفته حسابدار مبارک.
- حسابداران، اقتصاد دانان و صندوق داران، امروز از همه شما سپاسگذاریم و برایتان آرزوی موفقیت میکنیم. روز حسابدار مبارك.
- روزتون مبارک حسابداران عزیز امیدوارم تمام ارقامتون تراز باشه و با هیچ کسری ای مواجه نباشید
 
جهت دیدن متن های زیبای بیشتر روی لینک تبریک روز حسابدار کلیک کنید.

متن پیام تبریک برای روز حسابدار | <a href='https://www.itna.ir' target='_blank'>ایتنا</a>
 

با چه ترفندی حسابداران را در روز حسابداری خوشحال کنیم؟

بمناسبت روز حسابداری، فرصت ویژه دانلود رایگان نرم افزار حسابداری آرین سیستم به ارزش 1000000 میلیون تومان مهیا شده است. بیش از یک دهه است که آرین سیستم با تولید نرم افزارهای مالی و اداری کاربردی خود حامی حسابداران برای انجام عملیات مالی در کمترین زمان با بالاترین کیفیت است و این بار در روز حسابدار به پاس قدردانی از تلاش حسابداران، فرصت ویژه ای را فراهم کرده است تا امسال متفاوت تر از همیشه روز حسابدار را جشن بگیرید. شما عزیزان می توانید علاوه بر ارسال متن در مورد روز حسابدار و ارسال آن، از پکیج نرم افزار حسابداری 1 میلیونی به عنوان کادو روز حسابدار به دوست، همسر و یا همکار حسابدار خود استفاده کنید.

پکیج دانلود رایگان نرم افزار حسابداری یکپارچه و شرکتی ای که مناسب حسابداران، مدیران مالی و حتی دانشجویان و علاقمندان به حسابداری می باشد و کاملاً رایگان می توانید آن را دریافت کنید. تا پایان شب یلدا فرصت دارید تا با دانلود نرم افزار حسابداری ضمن خوشحال کردن دوستان حسابدار خود، آنان را با این هدیه ویژه شگفت زده کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه دانلود نرم افزار حسابداری مراجعه نمایید.
 
کد مطلب: 54846
برچسب ها: حسابداری
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام