۱
۰
plusresetminus
شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۴۵

چطور یک میزبان نامناسب را شناسایی کنیم؟

ایتنا - مراقب باشید در دام شرکت‌هایی که یک شبه پدید آمده‌اند گرفتار نشوید. در واقع به بیان عامیانه‌تر هیچ ارزانی بی‌علت نیست و ممکن است چنین اقدام نسنجیده‌ای در آینده هزینه‌های بیشتری به شما تحمیل نماید.


مرواهاست - با افزایش روز افزون تعداد شرکت‌های ارائه دهنده خدمات میزبانی وب، انتخاب کردن از بین آنها کار بسیار دشواری شده است و از سوی دیگر شناسایی میزبان‌های نامناسب و تفکیک آنها از میزبان‌های خوش‌نام چندان ساده نیست.

بعنوان یکی از نخستین نشانه‌های یک شرکت میزبانی نامناسب می‌توان گفت که وجود زنگ‌ها و آژیرهای هشدار سرسام آور نشان دهنده عدم وجود پشتیبانی مناسب است.
اما عدم پاسخگویی شرکت میزبان به ایمیل‌ها و تماس‌های شما، یکی از آسان‌ترین و سریع‌ترین روش‌ها برای کشف ناکارآمدی آن است.

برای آگاهی از تعداد بی‌شمار این شرکت‌ها باید یک جست‌وجوی اینترنتی انجام دهیدتا دریابید که میزبان‌های وب مانند قارچ از زمین رشد کرده‌اند و البته بسیاری از آنها فاقد بخش پشتیبانی و یا افرادی برای این منظور هستند.

مراقب باشید در دام شرکت‌هایی که یک شبه پدید آمده‌اند گرفتار نشوید.
در واقع به بیان عامیانه‌تر هیچ ارزانی بی‌علت نیست و ممکن است چنین اقدام نسنجیده‌ای در آینده هزینه‌های بیشتری به شما تحمیل نماید.

اگر با تعدادی از آنها تماس بگیرید تا در باره مشخصه‌های ارائه شده سوالاتی مطرح کنید یا باید مدت زمان طولانی را در پشت خط تلفن به شنیدن موزیک آسانسور بگذرانید و یا اینکه تعداد زیادی شماره را پشت سر هم فشار دهید تا بالاخره با یک انسان واقعی طرح صحبت شوید.

روش بعدی برای امتحان میزبان وب ، بررسی تعداد مشتری‌ها و سودآوری آنهاست.
چنانچه میزبان وب مورد نظر شما از نظر تجاری شرکت شناخته شده‌ای با گزارش‌های سودآوری مشخص باشد و از وجهه خوبی نیز برخوردار باشد نیازی نیست به دنبال میزبان دیگری بگردید.
در صورتی که در بین شرکت‌های میزبانی خصوصی در حال جست‌وجو هستید بهتر است قیمت‌های پیشنهادیشان را از نظر ارزانی یا میانگین بودن بررسی کنید.

توصیه ما به شما این است که شرکت‌هایی با قیمت متوسط را انتخاب کنید زیرا کسانی که ارزان‌ترین خدمات ممکن را ارائه می دهند فاقد پشتیبانی، مشخصه‌های اضافی هستند و بودجه کافی برای ادامه حیات خود در این صنعت را ندارند.

یکی دیگر از روش‌های آسان، بررسی ثبات قیمت میزبان‌ها می‌باشد.
تغییر و نوسان دائمی قیمت‌های یک شرکت گویای آن است که عدم وجود یک برنامه‌ریزی روشن و مدون است و نشان می‌دهد ک این شرکت‌ها در ابتدا کار خود را با قیمت‌های پایین شروع کرده‌اند اکنون در صدد جبران آن هستند.

البته اینگونه تجارب بد برای شرکت‌هایی که با هدف سرگرمی ایجاد شده‌اند نمی‌تواند مسئله چندان مهمی محسوب شود اما اگر شما مانند بسیاری از ما کار و درآمد خود را از طریق اینترنت انجام می‌دهید یک میزبان نامناسب می‌تواند تمام کسب و کار شما را یک شبه نابود کند.
تا زمانی که قابل اطمینان بودن یک میزبان برای شما به اثبات نرسیده است آن را زیر ذره بین بگیرید. 
 
کد مطلب: 24581
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
قیمت بالا و یا پایین دلیلی بر بهتر ودن یا نبودن یک میزبان نیست .