۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۵۳

یک میزبان مقرون به صرفه

ایتنا - در صورت بی‌دقتی شما، یک میزبان ارزان می‌تواند به سرعت به یک غول گرانقیمت تبدیل شود. به همین دلیل بهتر است که قبل از هرگونه تصمیم‌گیری نهایی، چندین شرکت میزبانی را بررسی کنید.


مرواهاست - یافتن یک میزبان مقرون به صرفه از ضروریات هر کسب و کار جدید یا نوپایی است که هنوز پول چندانی برای خرج کردن ندارد. البته به مانند خیلی چیزهای دیگر، صحبت کردن از این مسئله، بسیار آسان‌تر از وارد شدن به حیطه عمل است.

شمار زیادی از شرکت‌های میزبان بیرون از کسب و کار شما ایستاده‌اند و ادعا می‌کنند که طرح‌های رایگان یا ارزانی برایتان دارند اما باید بدانید که تعرفه‌های پنهان و خدمات بی‌کیفیت نیز جزئی از این داستان است.
لازم است این احتمال را در نظر داشته باشید که در صورت بی‌دقتی شما، یک میزبان ارزان می‌تواند به سرعت به یک غول گرانقیمت تبدیل شود. به همین دلیل بهتر است که قبل از هرگونه تصمیم‌گیری نهایی، چندین شرکت میزبانی را بررسی کنید.
اگر بتوانید میزبانی با این مشخصات و یا با حداقل هزینه ماهانه را بیاید، به طور حتم خیلی بهتر از سایر میزبان‌هایی که برای خدمات مشابه از شما پول طلب می‌کنند با آن کار خواهید کرد.
مقایسه هزینه‌
در صورتی که به دنبال یک میزبان ارزان قیمت باشید باید هزینه‌های پیشنهادی شرکت‌های میزبانی مختلف را مقایسه کنید.
هزینه‌های بخصوصی که باید به هنگام جست‌وجو برای یک طرح میزبانی مقرون به صرفه مدنظر داشته باشید شامل تعرفه‌های تنظیمات سایت، تعرفه‌های ماهانه و سالانه نگهداری و هرگونه تعرفه مرتبط با این طرح است. باید به یاد داشته باشید که برخی از شرکت‌های میزبانی برای تنظیمات وب تعرفه‌های پیشنهادی رایگان دارند.
مشخصه‌ها
هنگامی که به دنبال خدمات میزبانی ارزان قیمت هستید باید علاوه بر هزینه، به مقدار فضای ذخیره‌سازی، پشتیبانی از زبان برنامه‌نویسی توسط میزبان وب و میزان خدمات پشتیبانی مشتری‌ها نیز توجه کنید. برخی از شرکت‌های میزبانی تمامی این مشخصه‌ها در طرح‌های ارزان قیمت خود ذکر می‌‎کنند اما برخی دیگر این کار را انجام نمی‌دهند.
در زمان انتخاب میزبان وب، مسلما شما تمایل دارید از سایر خدمات پیشنهادی شرکت‌های میزبان اطلاع حاصل کنید. برخی از شرکت‌های ارائه کننده خدمات میزبانی ارزان قیمت خدماتی مانند ثبت نام دامنه و ابزارهای ایجاد وب را نیز ارائه می دهند. در صورتی که تاکنون نام دامنه را خریداری نکرده‌اید و یا برای ایجاد وب سایت خود نیازمند کمک هستید باید تطابق این خدمات با طرح‌های میزبانی مقرون به صرفه را بررسی کنید. این کار به نحو چشمگیری باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه شما خواهد شد.
سایر ملاحظات
حتی پس از یافتن یک طرح میزبانی وب که تمامی مشخصات مورد نیاز شما جهت ایجاد وب را دارا باشد، باز هم مسائل دیگری وجود دارند که قبل از اقدام باید در مورد آنها اطمینان حاصل کنید.
برخی از شرکت‌های میزبان که طرح‌های میزبانی مقرون به صرفه را ارائه می‌کنند یک نقطه ضعف بسیار مهم دارند: آنها برای همیشه قابل اعتماد نیستند. در واقع از آنجا که در دسترس بودن همیشگی وب سایت برای بازدیدکنندگان یکی از نیازهای اساسی شماست گزینه قابلیت اعتماد اهمیت فراوانی دارد. به همین دلیل لازم است که همیشه قبل از برقراری ارتباط با یک شرکت میزبان، درباره زمان خاتمه کار آنها پیگیری‌هایی به عمل آورید. در آخر باید مطمئن شوید که بواسط انتخاب یک شرکت میزبان کم هزینه از همه پشتیبانی‌های مورد نیاز برخوردار خواهید بود. یکی از مهم‌ترین مسائل در این زمینه، زمان پاسخگویی پشتیبانی فنی وپاسخگو بودن و در دسترس بودن بخش خدمات مشتری است.

کد مطلب: 25518
نام شما
آدرس ايميل شما