۰
plusresetminus
جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۱۰

سورپرایز جدید تلگرام: صاحبان کانال‌ها در ۱۰۰ کشور اکنون می‌توانند درآمدزایی کنند!

ایتنا - مدیرعامل تلگرام، با انتشار پستی در کانال خود اعلام کرده است که به زودی صاحبان کانال‌های تلگرامی می‌توانند از تبلیغات این پلتفرم‌ درآمد داشته باشند.
سورپرایز جدید تلگرام: صاحبان کانال‌ها در ۱۰۰ کشور اکنون می‌توانند درآمدزایی کنند!

پاول دورف، مدیرعامل تلگرام، با انتشار پستی در کانال خود اعلام کرده است که از ماه آینده میلادی پلتفرم تبلیغاتی تلگرام در ۱۰۰ کشور جدید فعال می‌شود.

پاول دورف اعلام کرد که از ماه آینده میلادی، صاحبان کانال در درآمد تلگرام از طریق نمایش تبلیغات در کانالشان سهیم شوند و ۵۰ درصد درآمد تلگرام از این تبلیغات را به صورت بلاکچین TON دریافت کنند.

در پی این تغییر، صاحبان کانال از ماه مارس ۵۰ درصد درآمد تبلیغاتی کانال‌ها را دریافت می‌کنند.

دورف افزود که صاحبان کانال‌ها از ماه آینده میلادی بابت تولید محتوا، پاداش مالی دریافت خواهند کرد. به گفته او، کانال‌های تلگرام ماهانه یک تریلیون بازدید دارند و درحال‌حاضر تنها از ۱۰ درصد از این بازدیدها درآمدزایی می‌شود.

مدیرعامل تلگرام می‌گوید این شرکت برای کسب اطمینان از سرعت و ایمنی پرداخت و برداشت درآمدها، منحصراً از بلاکچین TON استفاده می‌کند. دورف توضیح داد که مشابه رویکرد این شرکت درزمینه عرضه نام‌های کاربری در پلتفرم Fragment، تبلیغات و سهم درآمد آن‌ها نیز از طریق Toncoin فروخته و پرداخت می‌شود.

به نظر می‌رسد تلگرام در تلاش است سازندگان محتوا را به فعالیت بیشتر تشویق کند. این شبکه اجتماعی برای اینکه از سرعت و امنیت پرداخت‌های خود مطمئن شود، از بلاک چین TON و ارز دیجیتال تون کوین استفاده می‌کند. مالکان کانال‌ها هم می‌توانند توکن‌های TON خود را بفروشند یا مجدداً از آن برای ارتقای کانال خود استفاده کنند. قیمت تون کوین در واکنش به این خبر بیش از ۳۰ درصد رشد کرده و به ۲.۸ دلار رسیده است.

فعلاً اطلاعاتی از این ۱۰۰ کشور جدید که سیستم تبلیغاتی تلگرام برای آن‌ها فعال خواهد شد، در دسترس نیست. تلگرام همچنین حدود یک ماه پیش از آپدیت بزرگی برای بخش Saved Messages رونمایی کرد.
کد مطلب: 77656
برچسب ها: تلگرام
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام