۰
plusresetminus
چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۴۹

تلگرام مجهز به قابلیت «پیام‌های صوتی و ویدئویی یک بار قابل مشاهده» شد

ایتنا - ​​​​​​​تلگرام مجموعه ارتقاهایی را برای ژانویه عرضه کرده که شامل پیام‌های صوتی و ویدئویی یک بار قابل مشاهده، امکان توقف ضبط و ارسال پیام صوتی یا ویدئویی و کنترل‌های جدید برای زمان خواندن پیام است.
تلگرام مجهز به قابلیت «پیام‌های صوتی و ویدئویی یک بار قابل مشاهده» شد


تلگرام، تصاویر و ویدئوهای یک بار قابل مشاهده را در مکالمات تک به تک، در سپتامبر سال ۲۰۲۳ معرفی کرد. اکنون این شرکت، این ویژگی را به پیام‌های صوتی و ویدئویی گسترش داده است. بعلاوه، تلگرام قابلیت توقف و ازسرگیری ضبط پیام صوتی و ویدئویی از طریق همان منو را عرضه کرده است.

به گزارش ایتنا از ایسنا، این پیام‌رسان محبوب همچنین راهی را اضافه کرده تا مردم مشاهده کنند چه زمانی، گیرنده در مکالمات خصوصی تک به تک، پیام آنها را خوانده است. این قابلیت می‌تواند در تنظیمات غیرفعال شود.

این شرکت همچنین قابلیت‌های جدیدی برای کاربران پولی معرفی کرده است. اکنون کاربران پولی تلگرام می‌توانند زمان خواندن پیام خصوصی را مخفی کنند اما اگر پیامی را به صورت عمومی به اشتراک گذاشته‌اند، می‌توانند آن را ببینند.

بعلاوه، کاربران پولی می‌توانند انتخاب کنند که چه کسی می‌تواند ابتدا به آنها پیام ارسال کند. آنها می‌توانند «همه» یا «مخاطبان من و کاربر پولی» را انتخاب کنند.

تلگرام ماه گذشته، قابلیت‌های جدیدی برای کشف بهتر کانال و سفارشی‌سازی عرضه کرد و سپس همان ماه، تماس‌های بهبود یافته با قابلیت رمزنگاری سر به سر را معرفی کرد که شارژ باتری را کمتر مصرف می‌کند.

بر اساس گزارش وب سایت تِک کرانچ، تلگرام همچنین پلتفرم بات خود را به‌روزرسانی کرد تا به بات‌ها اجازه دهد به پیام‌ها واکنش نشان داده، واکنش‌ها را مدیریت کرده و به مکالمات یا موضوعات دیگر، پیام ارسال کنند.
کد مطلب: 76833
برچسب ها: تلگرام
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام