۰
plusresetminus
جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۲

عرضه قابلیت‌های جدید در آخرین به‌روزرسانی تلگرام

ایتنا - پیام‌رسان تلگرام در آخرین بروزرسانی خود با ارائه چندین قابلیت جدید و کاربردی ازجمله امکان ارسال پیام صوتی یا تصویری یک‌بار مصرف، کاربران را به شدت غافلگیر می‌کند.
عرضه قابلیت‌های جدید در آخرین به‌روزرسانی تلگرام

تلگرام در جدیدترین به‌روزرسانی خود از ارائه امکان ارسال پیام صوتی یا تصویری یک‌بار مصرف خبر داد که پس از دیده یا شنیده شدن بصورت خودکار پاک می‌شود، ضمن اینکه فرستنده می‌تواند حتی پس از دیده شدن و پاک شدن پیام، زمان دقیق مشاهده آن را از سوی گیرنده ببیند.

دیگر قابلیت کاربردی و جدیدی که تلگرام برای کاربران فعال می‌کند مربوط به پوشه پیام‌های ذخیره‌شده یا saved messages است که پیش از این تنها برای یادداشت، یادآوری و ذخیره پیام‌ها، چت‌ها، فیلم‌ها و موزیک بود اما از این پس این امکان را به کاربر می‌دهد، پیام‌هایی که از اشخاص یا گروه‌ها و کانال‌ها ذخیره کرده را دسته‌بندی کند و حتی با پین کردن پوشه‌ها، دسترسی بهتری در بالای فهرست به آن‌ها داشته باشد.

جهت سازماندهی بهتر پیام‌ها نیز، تلگرام قابلیت‌ تگ‌گذاری پیام‌ها را فراهم کرده تا در میان انبوهی از پیام‌های ذخیره شده به راحتی بتوان پیام مورد نظر را جستجو و پیدا کرد.
 


قابلیت توقف و ادامه ضبط پیام صوتی یا ویدئویی، دیدن زمان دقیق خوانده شدن پیام در پیام‌های خصوصی و بیشتر شدن سرعت لود ویدئوهای استوری شده برخی دیگر از قابلیت‌های اضافه شده به تلگرام هستند.

این به‌روزرسانی در روزهای آتی و بصورت پلکانی برای کاربران در دسترس قرار خواهد گرفت و فعلا در حال آزمایش نهایی است.
کد مطلب: 77007
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام