۱
۰
plusresetminus
جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۲۰
کپی‌برداری جدید تلگرام از واتس‌اپ!

تلگرام هم مجهز به سرویس Business می‌شود

ایتنا - پیام‌رسان تلگرام، در ادامه کپی‌کاری‌هایش از واتس‌اپ، ویژگی جدیدی را به پلتفرم خود اضافه می‌کند.
تلگرام هم مجهز به سرویس Business می‌شود

پیام‌رسان تلگرام که اکنون هم قابلیت‌های زیادی دارد، به زودی صاحب قابلیت‌ جدیدی خواهد شد.

مدیرعامل تلگرام امروز از قابلیت‌های سرویس Telegram Business رونمایی کرد؛ قابلیتی که مدت‌هاست در واتس‌اپ وجود دارد و حالا پیام‌رسان تلگرام به آن مجهز می‌شود.

بنیانگذار تلگرام اعلام کرد: قابلیت ساخت چت‌بات برای ارائه خدمات مشتریان نیز در دست ساخت است.

«پاول دورف»، بنیانگذار تلگرام از طریق کانال شخصی خود اعلام کرد: کاربرانی که در اپلیکیشن چت دارای حساب‌های شخصی هستند، اکنون می‌توانند با پرداخت هزینه ماهانه، آنها را به حساب های تجاری تبدیل کنند.

با این وجود، کاربران می‌توانند اطلاعاتی مانند آدرس و ساعت کاری را به پروفایل خود اضافه کنند. البته این قابلیت در حال حاضر فقط برای کاربران پریمیوم تلگرام ارائه شده است.

حساب‌های تجاری تلگرام به‌ویژگی‌های دیگری از جمله سازماندهی چت با برچسب‌های رنگی، پیام‌های خوشامدگویی خودکار و میانبرهایی برای پاسخ سریع نیز دسترسی خواهند داشت.

دوروف در کانال خود گفت که تلگرام قصد دارد ویژگی‌های تجاری بیشتری را در این ماه راه اندازی کند، از جمله راهی برای ادغام چت ربات‌های مبتنی بر هوش مصنوعی برای خدمات مشتریان.

 


حساب‌های تجاری تلگرام می‌توانند به‌طور یکپارچه چت‌بات‌ها را به‌عنوان منشی‌های نامرئی خود اضافه کنند تا به همه یا برخی چت‌ها پاسخ دهند.

با هوش مصنوعی، این ربات‌های گفتگو می‌توانند اتوماسیون خدمات مشتری را به سطح کاملا جدیدی برسانند.

تلگرام در تلاش است تا با این ویژگی‌های جدید با واتس اپ بیزینس که سال گذشته از مرز ۲۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه عبور کرد، رقابت کند.

با این حال، یک تفاوت عمده این است که تلگرام برای استفاده از ویژگی‌های تجاری هزینه اشتراک می‌گیرد، در حالی که واتس‌اپ برای درآمدزایی به نوع مکالمات و فراوانی چت‌ها متکی است.

واتس‌اپ متعلق به متا سال گذشته بسیاری از ویژگی‌های تجاری را معرفی کرد، از جمله پیام‌های مشتری شخصی و جریان‌ها برای تکمیل تراکنش‌های تجارت الکترونیک بدون خروج از برنامه .

در دو سال گذشته، تلگرام بر افزایش کسب و کار خود از طریق اشتراک‌های ممتاز، کیف پول رمزنگاری خودسرانه و حراج نام‌های کاربری ممتاز تمرکز کرده است .

این برنامه چت که بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر در سراسر جهان دارد، همچنین در حال برنامه‌ریزی برای راه اندازی پلتفرم تبلیغاتی خود در این ماه با برنامه اشتراک درآمد برای کانال‌ها است.
کد مطلب: 77817
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
گفتید تقلید تلگرام از واتساپ خیلی خنده دار بود.همه میدونن تلگرام چیز دیگش
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام