۱
plusresetminus
چهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۴

استوری‌های اینستاگرام را در دسکتاپ هم ببینید

ایتنا- حالا دیگر تفاوت میان اینستاگرام در موبایل و دسکتاپ بسیار ناچیز شده است و زمانی که به گوشی هوشمند دسترسی نداشته باشید نیز می‌توانید به حساب کاربری خود سری بزنید.
استوری‌های اینستاگرام را در دسکتاپ هم ببینید

اینستاگرام هم اکنون امکان مشاهده استوری را در مرورگرهای اینترنتی دسکتاپ بدون استفاده از اپلیکیشن نصب شده آن در موبایل برای کاربران فراهم آورده است.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی از ایسنا، بطور معمول کاربران تنها می توانند با استفاده از اپلیکیشن اینستاگرامی که در گوشی‌های هوشمند خود نصب کرده اند، استوری‌های اینستاگرام را مشاهده و یا بارگذاری کنند. اما هم اکنون اینستاگرام با هدف توسعه عملکرد نرم افزار و رضایت کاربران، به آنها این اجازه را می دهد تا با استفاده از مرورگرهای اینترنتی رایانه خود ( دسکتاپ) مانند گوگل کروم نیز بتوانند استوری‌های دوستان خود را در اینستاگرام مشاهده کنند.

در اصل با این امکان جدیدی که اینستاگرام برای کاربرانش فراهم آورده است، تفاوت میان اینستاگرام در موبایل و دسکتاپ بسیار ناچیز شده است به گونه ای که کاربران هر زمان که به گوشی هوشمند و نسخه موبایل این اپلیکیشن دسترسی نداشته باشند، می توانند براحتی از مرورگر اینترنتی یک رایانه شخصی به حساب کاربری خود دست یابند.

کاربران در مرورگرهای اینترنتی نظیر گوگل کروم دقیقا همانند نسخه موبایل این برنامه، می توانند در نوار بالای صفحه اصلی اینستاگرام ، استوری‌های دوستان و سایرین را مشاهده کنند و از آنجا که امکان لمس صفحه نمایش رایانه برای بسیاری از کاربران وجود ندارد، فلش های هایی برای چپ یا راست رفتن و مشاهده استوری‌های قبلی و جدیدتر وجود دارد.
 

به گفته مدیر عامل اینستاگرام، قابلیت استوری در این برنامه خیلی زود تبدیل به یکی از محبوب ترین تجربه های کاربران در فضای مجازی شد. در حال حاضر روزانه بالغ بر 250 میلیون کاربر از این قابلیت استفاده می کنند. بنابر این امکان مشاهده استوری در مرورگرهای اینترنتی رایانه‌ها، خبر خوشی برای بسیاری از کاربران خواهد بود.
اینستاگرام همچنین خبر داد که بزودی امکان بارگذاری یا آپلود استوری از طریق مرورگرهای اینترنتی ( دسکتاپ) را مهیا خواهد کرد.




    در همین زمینه بیشتر بخوانید:
      - چگونه اکانت اینستاگرام خود را حذف کنیم؟
      - آموزش پست گذاشتن در اینستاگرام با مرورگر کامپیوتر
      - آموزش پست گذاشتن در اینستاگرام با نرم افزار Gramblr
      - ۲۷ راهکار تضمینی برای افزایش فالوور اینستاگرام

 
کد مطلب: 50024
برچسب ها: اینستاگرام
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام