۰
plusresetminus
شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۲

سه به‌روزرسانی تازه در بخش "داستان" اینستاگرام

ایتنا - خدمات جدید اینستاگرام در قسمت استوری ابتدا برای کاربران تایید شده اینستاگرام در دسترس است و به تدریج برای دیگر کاربران هم قابل استفاده خواهد بود.
سه به‌روزرسانی تازه در بخش "داستان" اینستاگرام


اینستاگرام به کاربران خود اجازه داده تا از سه قابلیت جدید در بخش داستان‌ها یا Story استفاده کنند.


به گزارش ایتنا از فارس، کاربران از این پس می‌توانند لینک‌های URL را به داستان‌های خود بیفزایند تا کاربران بتوانند بدون ترک اینستاگرام محتوای این لینک‌ها را مشاهده کنند.

کاربران همچنین می‌توانند با افزودن @ به شناسه دیگر کاربران از آنها یاد کنند و بدون نیاز به مراجعه جداگانه به برنامه Boomerang این قابلیت را برای کشاندن دیگر کاربران به محیط داستان طراحی شده خود مورد استفاده قرار دهند.

اینستاگرام پیش از این برای درج لینک‌های مختلف بسیار سخت‌گیر بود، اما مدتی است که از این سخت‌گیری خود کاسته است و در به‌روزرسانی بخش داستان خود این کاهش سخت‌گیری را به نمایش گذاشته است.

افزودن لینک به عکس یا ویدئوی بخش داستان در همان زمان تهیه آنها ممکن است و می‌توان متن یا شکلک‌هایی را نیز مطابق گذشته به آنها اضافه کرد. کاربران برای مشاهده لینک باید دکمه See More را فشار دهند.

خدمات یاد شده ابتدا برای کاربران تایید شده اینستاگرام در دسترس است و به تدریج برای دیگر کاربران هم قابل استفاده خواهد بود.
کد مطلب: 46408
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام