۰
plusresetminus
يکشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۳

ظهور یک نام جدید در صنایع خدمات ابری

ایتنا –سرمایه‌گذاری 45 میلیون دلاری شرکت نرم‌افزاری Skytap در زمینه خدمات ابری موجب شده است که این شرکت به‌عنوان یکی از شرکت‌های آینده دار در زمینه خدمات ابری به‌حساب بیاید.
ظهور یک نام جدید در صنایع خدمات ابری


هر چند رقابت سرسختانه در زمینه ارائه خدمات مبتنی بر وب هم اکنون نیز سنگین است و مدعیان صاحب‌نامی در این عرضه سرگرم تلاشند، سرمایه‌گذاری ۴۵ میلیون دلاری شرکت نرم‌افزاری Skytap در زمینه خدمات ابری موجب شده است که این شرکت به‌عنوان یکی از شرکت‌های آینده‌دار در زمینه خدمات ابری به‌حساب بیاید.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی toptechnews، به‌تازگی شرکت نرم‌افزاری skytap اقدام بسیار ویژه‌ای در راستای تبدیل شدن به یک نام بزرگ در زمینه صنایع ابری انجام داده است که تأثیر جدی در فضای رسانه‌ها به جای گذاشته است.

این شرکت سرمایه‌گذاری ۴۵ میلیون دلاری را در فهرست کاری خود قرار داده است و آن را به سرمایه اصلی شرکت اضافه کرده است تا بتواند در زمینه خدمات ابری بکار بگیرد.

 

به نظر متخصصان این شرکت با این سرمایه‌گذاری می‌تواند دانش نرم‌افزاری ویژه خود را با ساختارهای سخت‌افزاری ابری شرکت‌های بزرگی مانند مایکروسافت، گوگل و آمازون تلفیق نموده و خدمات متفاوتی ارائه دهد.

در این میان مدیر ارشد اجرایی این شرکت از این موضوع ابراز خوشحالی کرده و اعلام نموده است که با سرمایه دریافت شده از مراکزی مانند بانک گلدمن سک می‌تواند در طول دو سال و نیم آینده این پروژه را به موفقیت برساند.

شایان‌ ذکر است که skytap پیش‌ازاین با شرکت‌های بزرگی مانند آی‌بی‌ام همکاری داشته است و به کمک این سرمایه‌گذاری می‌تواند با شرکت‌های بزرگ دیگری ارتباط برقرار کرده و با سرعت بیشتری به رشد خود ادامه بدهد.
 
کد مطلب: 49868
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام