۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۱

سرمایه‌گذاری خدمات ابری عمومی به ۱۲۲میلیارد دلار خواهد رسید

ایتنا- به نظر می‌رسد که سامانه‌های ابری در سال جاری میلادی پیشرفتی عظیم را تجربه خواهند نمود زیرا بر اساس گزارش بنگاه‌های تحلیلی در سال ۲۰۱۷ شاهد عبور سرمایه‌گذاری این سامانه‌ها از رقم ۱۲۲ میلیارد دلار خواهیم بود.
سرمایه‌گذاری خدمات ابری عمومی به ۱۲۲میلیارد دلار خواهد رسید


به نظر می‌رسد که سامانه‌های ابری در سال جاری میلادی پیشرفتی عظیم را تجربه خواهند نمود، زیرا بر اساس گزارش بنگاه‌های تحلیلی در سال ۲۰۱۷ شاهد عبور سرمایه‌گذاری این سامانه‌ها از رقم ۱۲۲ میلیارد دلار خواهیم بود.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی digitimes، بنگاه تحلیلی IDC به‌تازگی اقدام به انجام تحلیلی ویژه در زمینه سامانه‌های خدمات ابری عمومی کرده است نتایج آن که نشان از پیشرفت چشمگیر این صنایع در طول سال جاری دارند.

بر اساس این گزارش، خدمات عمومی ابری در سال ۲۰۱۷ با سرمایه‌گذاری مجموع ۱۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلاری روبرو خواهند بود که این رقم حتی از پیش‌بینی‌های انجام شده نیز فراتر است.

 

پیش‌بینی انجام شده برای این صنایع در بازه زمانی بین سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۲۰ به نحوی بود که بر اساس آن قرار بود تا در هرسال شاهد رشدی ۲۱.۵ درصدی در سرمایه این بازار باشیم ولی این بازار به حدی پیشرفت کرده است که شاهد پیشرفتی نزدیک به ۳ درصدی در این ارقام هستیم.

حال این بنگاه پیش‌بینی کرده است که تا سال ۲۰۲۰ میلادی شاهد رسیدن سرمایه نهایی این بازار به رقم ۲۰۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار خواهیم بود که این امر نشان‌دهنده این است که این صنایع در مقایسه با سایر زیرگروه‌های فناوری اطلاعات به‌مراتب سریع‌تر رشد می‌کند.

این تحلیل شامل بررسی ۲۰ شرکت اصلی این صنایع بوده است که تقریبا تمامی این بازار را در اختیار دارند.
همچنین در بخشی از این تحقیق پیش‌بینی‌شده است که صنایع زیرساخت به‌عنوان خدمات و پلتفرم به‌عنوان خدمات نیز با رشدی چشمگیر روبرو خواهند بود و به ترتیب ۳۰.۱ و ۳۲.۲ درصد رشد را در بازه زمانی ۵ ساله تجربه خواهند کرد.
 
کد مطلب: 48201
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام