۰
plusresetminus
شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۹

تعداد کاربران فیس‌بوک مارکت پلیس به یک میلیارد رسید

ایتنا- کمپانی فیس‌بوک توانسته است با موفقیتی چشمگیر در بازار تجارت الکترونیک، تعداد کاربران سرویس مارکت پلیس را به یک میلیارد برساند.
تعداد کاربران فیس‌بوک مارکت پلیس به یک میلیارد رسید
کمپانی فیس‌بوک توانسته است با موفقیتی چشمگیر در بازار تجارت الکترونیک، تعداد کاربران سرویس مارکت پلیس(Marketplace) را به یک میلیارد برساند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، به نظر می‌رسد که تلاش‌های فیس‌بوک در زمینه عرضه قابلیت‌های تجارت الکترونیک بالاخره به نتیجه رسیده است. در همین راستا مارک زاکربرگ در آخرین گزارش‌های درآمد فیس‌بوک اعلام کرد که تعداد کاربران سرویس فیس‌بوک مارکت پلیس به عنوان محلی برای خرید و فروش اجناس، به یک میلیارد رسیده است.
 
او همچنین اعلام کرد که تعداد فروشگاه‌های این سرویس به بیش از یک میلیون می‌رسد و هر ماه 250 میلیون کاربر با ویترین مجازی این فروشگاه‌ها ارتباط برقرار می‌کنند. فیس‌بوک سال گذشته این قابلیت را به عنوان محلی برای ساخت و قراردهی کاتالوگ‌های محصولات توسط کسب و کارها راه اندازی کرد.
 
 
 
زاکربرگ همچنین خاطر نشان کرد که تجارت الکترونیک در دوران شیوع ویروس کرونا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار شده است و همچنین فیس‌بوک از طریق آن می‌تواند به کسب درآمد برسد. زاکربرگ در مثالی که برای ادعای خود آورد اظهار داشت که  این کمپانی به صاحبان کسب وکارها اجازه می‌دهد که آن دسته از تبلیغات فیس‌بوکی را خریداری کنند که به صورت مستقیم از طریق نرم‌افزار کسب و کار واتس اپ در واتس اپ باز می‌شوند. همچنین اینستاگرام نیز به زودی به اینفلوئنسرها اجازه می‌دهد که فروشگاه‌های خود را درون این نرم‌افزار راه اندازی کنند.
 
فیس‌بوک در سه ماهه گذشته اخطار داد که سال 2021 در پی عرضه به روز رسانی سیستم عامل iOS 14.5 که به کاربران برای ردیابی تبلیغات حق انتخاب می‌دهد، غیر قابل پیش بینی خواهد بود. دیو ورنر به عنوان مدیر ارشد مالی فیس‌بوک نیز اظهار داشت که این کمپانی تاثیرات این اقدام اپل را در سه ماهه آینده مشاهده خواهد کرد.
 
البته روی هم رفته عملکرد فیس‌بوک بسیار قابل قبول بوده است. در آمد این کمپانی به 26 میلیارد دلار رسیده است و نسبت به سال گذشته رشدی 48 درصدی داشته است. همچنین تعداد کاربران فعال این کمپانی در هر روز به 1.88 میلیارد نفر رسیده است، اما این آمار در آمریکا تغییر چشمگیری نداشته است و بیشتر از سایر بازارها نشات می‌گیرد.
 
کد مطلب: 64840
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام