۱
۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۴۲

انسجام صنفی مبارک باد

ایتنا - نظام صنفی منعکس‌کننده بلوغ صنعتی بوده و بلوغ صنعتی از بلوغ نظام صنفی تاثیر می‌پذیرد، فرآیندی که هیچ‌گاه پایان نمی‌پذیرد.


آزاده داننده*
شکل‌گیری اصناف علامت بلوغ بخش‌های تجاری و صنعتی است و این «بلوغ»، همچنان که از نامش پیدا است مستلزم گذشت زمان است.

فرآیندی که در آن صنعت، نهاد صنفی خود را به سوی سطوح بالاتر بلوغ می‌برد و از سوی دیگر نهاد صنفی، توانمندی‌های صنعتی را که نماینده آن است در آرایش بهتری قرار می‌دهد.
در این میان، صنعت فناوری اطلاعات که صنعتی بسیار جوان در ابعاد بین‌المللی و بسیار جوان‌تر در ابعاد ملی است، از بلوغ دیگر بخش‌های صنعتی درس تاریخی گرفته و در زمان بسیار کوتاهی به بازیگر و نقش‌آفرین توانمندی در عرصه ملی تبدیل شده است.

این دستاورد مهم اعضای صنف حاصل مشارکت، هم‌اندیشی، هم‌افزایی و کار مشترک است که اصلی‌ترین سرمایه نظام صنفی است.

با تکیه بر این سرمایه، نظام صنفی به‌عنوان نماینده این صنعت، به‌شکل روزافزونی در تصمیم‌سازی‌های ملی، به مشارکت خوانده می‌شود و تصمیمات و اقدامات مهم در این صنعت، منتظر تاثیر نظام صنفی است.

نظام صنفی منعکس‌کننده بلوغ صنعتی بوده و بلوغ صنعتی از بلوغ نظام صنفی تاثیر می‌پذیرد، فرآیندی که هیچ‌گاه پایان نمی‌پذیرد.

ما در این نقطه از تاریخ صنعت فناوری اطلاعات و نظام صنفی، در سالروز تاسیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، دور هم جمع می‌شویم تا با ارج نهادن به پیشینیان و لحاظ نمودن مصالح آیندگان، میثاق خود را که تلاش برای بهبود وضع فعلی و توانمندسازی این صنعت است یادآوری نموده و پیوندهای خود را استحکام بخشیم. این تلاش و دوراندیشی بر شما مبارک باد.
--------------------------------------------------------------------
*رییس شورای مرکزی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور
کد مطلب: 22679
نام شما
آدرس ايميل شما


دانا
feedback
United States
ما در این نقطه از تاریخ صنعت فناوری اطلاعات و نظام صنفی، در سالروز تاسیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، دور هم جمع می‌شویم تا با خوردن شیرینی و میوه میثاق خود را که تلاش برای پر تر کردن جیب خودمان است یادآوری نموده و پیوندهای خود را استحکام بخشیم. این تلاش و دوراندیشی بر شما مبارک باد.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام