۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۴

ویژگی های امنیتی جدید در iOS 18 مورد انتظار اپل

ایتنا - اخیراً وب سایت MacRoomers به ​​ویژگی‌های امنیتی جدیدی اشاره کرده است که اپل انتظار می‌رود در سیستم عامل iOS 18 مورد انتظار خود معرفی کند.
ویژگی های امنیتی جدید در iOS 18 مورد انتظار اپل

اخیراً وب سایت MacRoomers به ​​ویژگی‌های امنیتی جدیدی اشاره کرده است که اپل انتظار می‌رود در سیستم عامل iOS 18 مورد انتظار خود معرفی کند.

به گفته منابع آگاه، سیستم عامل مورد انتظار ممکن است دارای ویژگی امنیتی جدیدی باشد که به کاربران اجازه می‌دهد برنامه‌ها را به صورت جداگانه قفل کنند.

این ویژگی همچنین به کاربران این امکان را می‌دهد که برنامه‌های داخلی آیفون مانند ایمیل، پیام‌ها، یادداشت‌ها، تلفن، عکس‌ها، مرورگر سافاری، تنظیمات و غیره را قفل کنند و حریم خصوصی و امنیت بیشتری را فراهم کند.

باز شدن برنامه ها به کاربر نیاز دارند که از Face ID استفاده کند و این ویژگی احتمالاً با Touch ID یا Passcode نیز کار می‌کند. اما منابع هنوز تأیید نکرده‌اند که آیا این ویژگی با برنامه‌های شخص ثالث از اپ استور کار می‌کند یا خیر.

اپل اجازه قفل کردن محتوای خاصی را در دستگاه‌های خود می‌دهد، مانند یادداشت‌ها در برنامه Notes و عکس‌ها در آلبوم‌های حذف شده و پنهان در برنامه Photos.

قابلیت جدید iOS 18 این ویژگی را با قفل شدن کل برنامه‌ها، حتی اگر آیفون آنلاک باشد، بیشتر می‌کند.

انتظار می رود اپل امروز دوشنبه 10 ژوئن در WWDC 2024 Keynote از سیستم عامل iOS 18 رونمایی کند و احتمالاً اولین نسخه بتای سیستم عامل iOS 18 را بلافاصله پس از سخنرانی اصلی شرکت در اختیار اعضای برنامه توسعه دهنده اپل قرار دهد. این به روز رسانی قرار است در ... طیف گسترده ای در ماه سپتامبر منتشر شود.
کد مطلب: 79309
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام