۰
plusresetminus
جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۲۱

برنامه جدید گوگل برای آوردن هوش مصنوعی به زیرساخت‌های عمومی

ایتنا - گوگل می‌گوید استارت‌آپ‌هایی را با استفاده از هوش مصنوعی برای افزایش بهره‌وری و حل مشکلات در طیف وسیعی از صنایع، از جمله پیشگیری از بلایا، محیط‌زیست و پایداری، تولید هوشمند و تدارکات، ایمنی عمومی، مدیریت آب، توسعه نیروی کار، انتخاب خواهد کرد.
برنامه جدید گوگل برای آوردن هوش مصنوعی به زیرساخت‌های عمومی

جدیدترین برنامه گوگل که روز چهارشنبه اعلام شد، قصد ارائه فناوری هوش مصنوعی به بخش عمومی را دارد. آکادمی هوش مصنوعی گوگل برای استارت‌آپ‌ها که به تازگی راه‌اندازی شده است، به شرکت‌کنندگان آموزش‌های عملی از کارشناسان هوش مصنوعی و سایر پشتیبانی‌ها را برای شرکت‌هایی ارائه می‌دهد که مشکلاتی را در زمینه‌هایی مانند کشاورزی، انرژی، آموزش، ایمنی عمومی، مراقبت‌های بهداشتی، مخابرات، حمل‌ونقل، توسعه شهری حل می‌کنند.

به گزارش ایتنا، در طول ۱۲ هفته، استارت‌آپ‌ها توسط یک برنامه هوش مصنوعی که توسط تیم Google's People + AI Research (PAIR) تهیه شده است هدایت می‌شوند و در کارگاه‌های فروش پیشرفته و عرضه به بازار شرکت خواهند کرد. آنها همچنین می‌توانند به بازارهای صنعتی دسترسی داشته و در حین ساخت از ابزارهای هوش مصنوعی گوگل استفاده کنند.

استارت‌آپ‌هایی که از این برنامه خارج می‌شوند، بخشی از جامعه خروجی خواهد بود، که قبلاً شامل شرکت‌های زیرساختی دیگری مانند JustAir  است که از هوش مصنوعی برای نظارت بر آلودگی هوا استفاده می‌کند، Combo که بر کربن‌زدایی املاک تجاری تمرکز دارد؛ و Sensagrate  که برای کاهش تلفات رانندگی کار می‌کند.

 


گوگل می‌گوید استارت‌آپ‌هایی را با استفاده از هوش مصنوعی برای افزایش بهره‌وری و حل مشکلات در طیف وسیعی از صنایع، از جمله پیشگیری از بلایا، محیط‌زیست و پایداری، تولید هوشمند و تدارکات، ایمنی عمومی، مدیریت آب، توسعه نیروی کار، انتخاب خواهد کرد. آخرین مهلت ارسال درخواست‌ها برای استارتاپ‌ها 17 ژوئن است.

گوگل معتقد است در حالی که تمرکز زیادی بر روی شرکت‌های هوش مصنوعی است که مدل‌ها، ابزارها و رابط‌های کار با هوش مصنوعی را می‌سازند، تمرکز بر کاربردهای دنیای واقعی این فناوری می‌تواند بر جوامع تأثیر بگذارد. این شرکت، استارت‌آپ‌ها را تشویق می‌کند که حتی اگر مستقیماً روی این صنایع متمرکز نباشند، به هر طریقی برای ایجاد خدمات عمومی کارآمدتر و عادلانه‌تر تلاش کنند.
کد مطلب: 79244
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام