۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۷

واچ‌او‌اس 10.4 اکنون با 6 ارتقاء کلیدی در دسترس است

ایتنا - WatchOS 10.4 بهبودهایی را در سیری ایجاد کرده است، به طوری که اکنون می‌توانید این دستیار شخصی را تنها با استفاده از نام آن با گفتن «Siri» به جای «Hey Siri» بیدار کنید.
واچ‌او‌اس 10.4 اکنون با 6 ارتقاء کلیدی در دسترس است
امروز اپل watchOS 10.4 را برای کاربران اپل واچ عرضه می‌کند. پس از یک بروزرسانی جزئی که با watchOS 10.3 در دسترس قرار گرفت، این نسخه جدید دارای چندین قابلیت جدید و مهم شده است.
 
به گزارش ایتنا، اولین مورد آنها اضافه شدن 28 ایموجی جدید است. اگرچه فیگورهای جدید آن شامل یک لیمو، سرهایی که تکان می‌خورند، یک ققنوس و چهار ایموجی جدید خانواده‌ای که از نظر جنسیت خنثی که با سایه‌نما نشان داده شده‌اند در نظر گرفته شده است، اما اصلاح‌کننده‌های رنگ پوست و انواع جنسیت بیشتر این شکلک‌های جدید را شامل می‌شوند. آنها را می‌توان در iMessage و سایر اپ‌های پیام‌رسانی با اپل‌واچ‍تان استفاده کنید.
 
علاوه بر این،  یک ترفند جدید برای کاربران اپل ویژن پرو به watchOS 10.4 اضافه شده است. از آنجایی که هر دو دستگاه به جسچرهای دو ضربه‌ای (دابل‌تپ) متکی هستند، اکنون می‌توانید هنگام استفاده از کامپیوتر فضایی اپل، تنظیمات «نادیده گرفتن دابل‌تپ» را فعال کنید. اپل این ویژگی را اینگونه توصیف کرده است: «وقتی این قابلیت روشن باشد، هنگام استفاده از ویژن پرو، جسچر دابل‌تپ موقتاً نادیده گرفته می‌شود.»
 
 

برای کسانی که نمی‌دانند، نزدیک کردن انگشتان به هم (پینج کردن) روش اپل ویژن پرو است، اما اگر با انگشت‌هایتان دو بار ضربه بزنید، این روش کنترل اپل واچ سری 9 و اپل واچ اولترا 2 نیز هست. خوشبختانه، دارندگان اپل واچ‌های جدیدتر و ویژن پرو دیگر این مشکل را نخواهد داشت.
 
WatchOS 10.4 همچنین بهبودهایی را در سیری ایجاد کرده است، به طوری که اکنون می‌توانید این دستیار شخصی را تنها با استفاده از نام آن با گفتن «Siri» به جای «Hey Siri» بیدار کنید. علاوه بر این، سیری می‌تواند پیام‌های دریافتی را به چندین زبان از جمله اسپانیایی، پرتغالی، فرانسوی، آلمانی و غیره بخواند.
کد مطلب: 78029
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام