۰
plusresetminus
شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۳۱

جستجوگر مبتنی بر هوش‌مصنوعی گوگل ویدیوهای بیشتری دریافت می‌کند

ایتنا - گوگل در یک پست وبلاگ خود توضیح داد که SGE اکنون قرار است تاریخ‌های انتشار را در کنار سه مطلب در کادر خلاصه نمایش دهد تا «به شما کمک کند بهتر بفهمید اطلاعات این صفحات وب چقدر جدید هستند».
جستجوگر مبتنی بر هوش‌مصنوعی گوگل ویدیوهای بیشتری دریافت می‌کند
تجربه مولد جستجوی (SGE) مبتنی بر هوش‌ مصنوعی گوگل در حال دریافت یک قابلیت جدید بزرگ است: تصاویر و ویدیو. کاربرانی که قابلیت SGE مبتنی بر هوش‌مصنوعی را در Search Labs فعال کرده‌اند، اکنون چندرسانه‌ای بیشتری را در کادر خلاصه رنگارنگ در بالای نتایج جستجوی خود مشاهده خواهند کرد. گوگل همچنین در تلاش است تا آن کادر خلاصه را سریعتر نشان دهد و اطلاعات بیشتری را به لینک‌هایی که در این کادر قرار می‌گیرند اضافه کند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از ورج، با اینکه SGE هنوز در مرحله «آزمایشی» است، اما روشن است که آینده جستجوی گوگل خواهد بود. ساندار پیچای، مدیرعامل شرکت آلفابت در تازه‌ترین گزارش درآمدی این شرکت گفت: «این قابلیت در واقع به ما این فرصت را می‌دهد که به روشی که به روش سنتی جستجو محدود نمانیم. این به ما امکان می‌دهد خارج از چارچوب فکر کنیم». او سپس گفت که «به مرور زمان، جستجو به این شکل در خواهد آمد».
 
از طریق SGE، گوگل دیگر صرفاٌ تلاش نمی‌کند هر بار که جستجو می‌کنید لینک‌های خوبی برای شما بیابد - بلکه سعی می‌کند اطلاعات مرتبط، واقعی و مفید را ترکیب و تولید کند. به طور خاص، ویدیو می‌تواند در اینجا بسیار پیشرفت کند: گوگل در طول سال‌ها، یوتیوب را بیشتر و بیشتر در نتایج جستجو گنجانده است.
 

همچنین، گوگل در یک پست وبلاگ خود توضیح داد که SGE اکنون قرار است تاریخ‌های انتشار را در کنار سه مطلب در کادر خلاصه نمایش دهد تا «به شما کمک کند بهتر بفهمید اطلاعات این صفحات وب چقدر جدید هستند».
 
سریع‌تر کردن SGE نیز چالشی پیش روی گوگل بوده است. همه ابزارهای عمده مبتنی بر مدل زبان، از SGE و بینگ گرفته تا ChatGPT و بارد، به چند ثانیه زمان نیاز دارند تا پاسخ سؤالات شما را ایجاد کنند؛ این در حالیست که در دنیای جستجو هر میلی‌ثانیه اهمیت دارد. در ماه ژوئن، گوگل اعلام کرد که زمان بارگذاری را به نصف کاهش داده است، ادعایی که درباره آن تردیدهای جدی وجود دارد.
کد مطلب: 74080
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام