۰
plusresetminus
يکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۲۸
خودزنی به سبک فیس بوک:

تحقیقات فیس‌بوک خبر از مخرب بودن اینستاگرام برای جوانان دارد

ایتنا- اینستاگرام نوع جدیدی از تعامل در شبکه‌های اجتماعی را به همراه آورد و داده‌های کوتاه و بصری به واسطه این شبکه اجتماعی محبوب شدند و تحقیقات اخیر نشان دهنده این هستند که این شبکه اجتماعی برای جوانان تاثیری مخرب دارند.
تحقیقات فیس‌بوک خبر از مخرب بودن اینستاگرام برای جوانان دارد
اینستاگرام نوع جدیدی از تعامل در شبکه‌های اجتماعی را به همراه آورد و داده‌های کوتاه و بصری به واسطه  این شبکه اجتماعی محبوب شدند و تحقیقات اخیر نشان دهنده این هستند که این شبکه اجتماعی برای جوانان تاثیری مخرب دارند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  cnet، تحقیقات داخلی انجام شده توسط فیس بوک درباره اینستاگرام نشان داده است که این شبکه اجتماعی اشتراک تصاویر موجب ایجاد تاثیری بسیار شدید بر روی سلامتی روانی جوانان و نوجوانان شده است.
 
سه عضو از قانون گذاران ایالات متحده به تازگی با اتکا بر اطلاعات این تحقیقات، نامه‌ای رسمی به فیس بوک زده و نسبت به شرایط معترض شدند. در بخشی از این نامه، اطلاعات جالبی آمده است :«همانطور که اینترنت و به خصوص شبکه‌های احتماعی در حال یکپارچه شدن با زندگی کودکان و نوجوانان است، ما به شدت نگران این هستیم که شرکت شما در زمینه تبعیت از ساختاری که از کاربران جوان حفاظت می‌کند، عملکرد ناموفقی داشته است.»
 
 
 
این اقدام‌ها وقتی نگران کننده‌تر می‌شوند که بدانید طرحی در زمینه ایجاد نسخه زیر 13 ساله‌ها برای اینستاگرام ارائه شده بود ولی هیچ اقدامی در زمینه اجرای این طرح صورت نپذیرفت.
 
فیس بوک این تحقیقات را در طول سه سال اخیر انجام داده بود و بر اساس خود یافته‌های فیس بوک مشخص شده بود که اینستاگرام برای درصد قابل توجهی از کابران کم سن و سال، خطرناک است.
 
جامعه اصلی مخاطبانی که در خطر قرار دارند، دختران جوان هستند زیرا نوجوانان در این تحقیقات نشان داده بودند که استفاده از این شبکه اجتماعی برای آن‌ها به شدت با فشار عصبی و افسردگی همراه بوده است.
کد مطلب: 66187
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام