۰
plusresetminus
جمعه ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۴

اسکایپ در حال اجرای آزمایشی اشتراک‌گذاری صفحه نمایش بر روی اندروید و iOS است

ایتنا- اشتراک‌گذاری صفحه نمایش، که برای کاربران اسکایپ این امکان را فراهم می‌آورد که بدون اینکه در اتاقی یکسان باشند به یک صفحه کامپیوتر یکسان نگاه کنند و به همکاری با هم بپردازند، برای عرضه موبایلی توسط اسکایپ در حال تست شدن است.
اسکایپ در حال اجرای آزمایشی اشتراک‌گذاری صفحه نمایش بر روی اندروید و iOS است
یکی از مفیدترین قابلیت‌های اسکایپ بالاخره به اندروید و iOS می‌آید.
 
به گزارش ایتنا به نقل از مشبل، اشتراک‌گذاری صفحه نمایش، که برای کاربران اسکایپ این امکان را فراهم می‌آورد که بدون اینکه در اتاقی یکسان باشند به یک صفحه کامپیوتر یکسان نگاه کنند و به همکاری با هم بپردازند، برای عرضه موبایلی توسط اسکایپ در حال تست شدن است. مایکروسافت در یک پست بلاگش تایید کرد که کاربران در برنامه پیش‌نمایش Skype Insider می‌توانند به زودی این قابلیت جدید را تست کنند.  
 
استفاده از آن بسیار آسان به نظر می‌رسد. در پست بلاگ مایکروسافت نوشته است که کافیست در طی یک تماس روی آیکون "..." در گوشه پایین راست صفحه بزنید تا گزینه "Share Screen" را در آنجا ببینید.
 
یک نکته که باید خاطرنشان شود این است که این قابلیت ممکن است هنوز بر روی برنامه پیشنمایش اسکایپ iOS قابل دسترسی نباشد. مایکروسافت صراحتا اعلام کرده است که سیستم عامل موبایل اپل می‌تواند از این قابلیت پشتیبانی کند، از اینرو دیر یا زود شاهد راه یافتن آن به این پلتفرم هم باشیم.
 
 
 
کاربردهای بالقوه اشتراک‌گذاری صفحه نمایش موبایل متنوع و فوق‌العاده مفید هستند. دو نفر می‌توانند بر روی یک پروژه کار کنند، برای تعطیلاتشان برنامه‌ریزی کنند، درباره استراتژیهای اپ دوستیابی با یکدیگر مشورت کنند، و یا هر نوع موارد دیگر.
 
روشن است که آنها می‌توانند همه این کارها را با قابلیت اشتراک‌گذاری صفحه نمایش دسکتاپ اسکایپ، که سال‌هاست در دسترس است، انجام دهند. با این حال، دیر ارائه شدن این قابلیت برای سایر پلتفرم‌ها بهتر از هرگز ارائه نشدن آن است. واقعیت این است که این یک قابلیت رایج در اپهای موبایل مشهور نیست، به طوری که در اسنپچت و فیسبوک مسنجر وجود ندارد.  
 
اپهای دیگری نیز وجود دارند که قابلیت اشتراک‌گذاری صفحه نمایش را برای اندروید و iOS ارائه کنند، ولی اسکایپ می‌تواند، با فراهم آوردن امکان تست آن توسط کاربران موبایلش، آنها را به سایه ببرد. از آنجا که این قابلیت هنوز در وضعیت تست اینستایدر است، می‌توان انتظار داشت که به زودی در دسترس همگان قرار بگیرد.
 
 
کد مطلب: 56247
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام