۰
plusresetminus
چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۸۵ ساعت ۲۳:۳۲

براي توسعه اينترنت پرسرعت، هزينه‌هاي مخابراتي بايد كاهش يابد

بابك قاجار كارشناس اينترنت پرسرعت در گفت‌وگو با خبرگزاري شهر با بيان اين مطلب گفت: يكي از مشكلات شركت‌هاي PAP (ارائه دهنده خدمات اينترنت پرسرعت) مربوط به بخش فني و هزينه‌هايي است كه بايد به شركت مخابرات پرداخته شود. وي اظهار داشت: اين هزينه‌ها بابت پهناي باند،‌فضا و برق و موارد ديگري است كه سبب افزايش قيمت تمام شده سرويس براي شركت‌هاي PAP مي‌شود. به گفته وي، از ديگر مشكلات و موانع توسعه خطوط اينترنت پرسرعت، قدرت كم خريد مردم است و اغلب مردم توانايي خريد اينترنت پرسرعت را ندارد. وي ادامه داد: سال گذشته قرار بود تعرفه‌هاي مخابراتي تعديل شود كه اين امر هنوز محقق نشده و مخابرات بايد پيگير اين قضيه باشد. وي تأكيد كرد: خطوط اينترنت پرسرعت(ADSL) در بين مردم شناخته شده نيست و كار تبليغاتي و اطلاع‌رساني در اين زمينه كم انجام شده كه اين امر بايد توسط شركت‌هاي PAP و هم از طرف شركت مخابرات انجام شود.
کد مطلب: 4238
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام