۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۹

اپلیکیشن ایرانی "پیروز مناقصه" طراحی شد

ایتنا- این اپلیکیشن به کارفرماها و پیمانکار‌ها از طریق انجام محاسبات مورد نیاز کمک می‌کند.


اپلیکیشن تخصصی با عنوان "پیروز مناقصه" بر روی سیستم عامل اندروید در راستای کمک به فرآیند تعیین برنده مناقصه در جلسات بازگشایی پاکات مالی طراحی شد.


به گزارش ایتنا از ایسنا، این برنامه توسط کیوان پوریاور، یکی از کارشناسان شرکت تام طراحی شده و قابلیت تحلیل مناقصات و ارسال پیامک را نیز داراست. همچنین امکانات بیشتری هم در به‌روزرسانی‌های بعدی به آن افزوده خواهد شد.

ایده توسعه اولین اپلیکیشن تام به دلیل زمان‌بر و پیچیده بودن انجام محاسبات مربوط به قیمت ‌تراز و تعیین پیروز مناقصه شکل گرفت. اهمیت کار در جایی بیشتر دیده می‌شود که مناقصه مشمول دستورالعمل تعیین دامنه مناسب‌ترین قیمت‌های پیشنهادی در مناقصات یک مرحله‌ای و دو مرحله‌ای باشد.

برنامه "پیروز مناقصه" با گرفتن مشخصات مناقصه از جمله قیمت ارز، حداقل امتیاز فنی قابل قبول، ضریب تاثیر امتیاز فنی، برآورد کارفرما، ضریب مناقصه و مشخصات مناقصه گران شامل قیمت ارزی، قیمت ریالی و امتیاز فنی طریق تعیین قیمت تراز و محاسبات مربوط به میانگین و انحراف میعار و حذف قیمت‌های نامناسب برنده مناقصه را تعیین می‌کند.

این نرم‌افزار می‌تواند به کارفرماها، پیمانکار‌ها و مشاوران طرح های صنعتی در جلسه گشایش پاکات مالی از طریق انجام محاسبات مورد نیاز کمک کند.
کد مطلب: 33581
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام