ایتنا- با بهبود تعرفه، سرویسهای جدیدی وارد سبد محصولات مخابرات میشود.
در دنیای ICT افزایش تعرفه تا حدودی امکانپذیر است که اگر بالانس تعرفه وجود نداشته باشد، موجب برهم خوردن ترافیک شبکه شده و این به ضرر مخابرات است. برای افزایش درآمد به جز افزایش تعرفه راههای دیگری چون توسعه سرویسها و افزایش رقابت و کیفیت خدمات نیز وجود دارد.
به گزارش ایتنا از ایسنا، معاون حقوقی و تنظیم مقررات شرکت مخابرات ایران در زمینه هم راستایی فعالیتهای این معاونت با استراتژی امسال برنامه تحول شرکت گفته است: ماهیت کار در این معاونت، استراتژیک است. با توجه به استراتژی امسال شرکت، که افزایش درآمد بخشی از آن است، در این معاونت افزایش درآمد در دو حوزه ارائه سرویسهای جدید و بالانس تعرفه و بهبود تعرفه برای رسیدن به وضع موجود برنامهریزی شده است. به گونهای که با بهبود تعرفه، سرویسهای جدیدی وارد سبد محصولات مخابرات میشود و برخی از سرویسهای قدیمی حذف میشود و اینها منجر به افزایش درآمد خواهد شد.
سپهریراد تاکید کرد: بنابراین یکی دیگر از وظایف این معاونت تعامل با سایر معاونتها، به خصوص در بخشهای بازاریابی، فنی و مالی است به گونهای که زنجیره ارزشها را محکمتر کنیم.
بر اساس اطلاعات نشریه ارتباطات، معاونت حقوقی و تنظیم مقررات شرکت مخابرات ایران به استراتژی کاهش هزینهها در شرکت اشاره کرد و گفت: در حال حاضر شرکت در بخش شمارهگذاری و فرکانس، هزینهی زیادی میپردازد که با بالانس تعرفهها و تغییر توپولوژی شرکت، هزینهها در این بخشها کاهش مییابد.
وی افزود: در بخش تعرفه نیز با اجرای مدل آبونمان نه تنها امسال، بلکه درآمد سالهای آینده شرکت مخابرات در بخش تلفن ثابت، نیز تضمین میشود. آبونمان علاوه بر ارزش خود یک درآمد ثابت برای مخابرات به همراه دارد.