۰
plusresetminus
چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۸

برگزاری مسابقات فینال Master Overclocking Arena 2013

ایتنا - در این مسابقه ViVi از آفریقای جنوبی با پردازنده Retail خود توانست دوبار رکورد تست سنگین Cinebench R۱۱.۵ را در فرکانس باور نکردنی ۶۳۰۰MHz جابجا کند.


کمپانی MSI، تولیدکننده معتبر مادربرد و کارت گرافیکی، فینال ششمین دوره مسابقات اورکلاکینگ MOA را در تایپه برگزار کرد.


به گزارش ایتنا در این مسابقات ۱۶ تیم از ۱۳ کشور حضور داشتند. در پایان این مسابقات Tolsty از اوکراین موفق به کسب مقام اول شد و جایزه ۳۰۰۰$ مسابقات به همراه ۳۰۰۰$ تجهیزات حرفه‌ای را تصاحب کرد.
شرکت کنندگانی از اندونزی و لهستان نیز جایگاه‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند و جوایز ۲۰۰۰ و ۱۰۰۰ دلاری به همراه قطعات ۳۰۰۰ دلاری را دریافت کردند.

برای دستیابی اورکلاکرهای حاضر به رکوردهای بسیار بالا، مادربورد حرفه‌ای MSI Z۸۷ MPOWER Max به همراه کارت گرافیکی حرفه‌ای MSI GTX ۷۸۰ Lightning در اختیار آنها قرار گرفت.
پردازنده مورد استفاده نیز پردازنده رده بالای کمپانی اینتل یعنی Core i۷ ۴۷۷۰K بود.
با داشتن چنین قطعات فوق‌العاده‌ای دستیابی به رکوردهای جهانی نیز دور از انتظار نبود.

در این مسابقه ViVi از آفریقای جنوبی با پردازنده Retail خود توانست دوبار رکورد تست سنگین Cinebench R۱۱.۵ را در فرکانس باور نکردنی ۶۳۰۰MHz جابجا کند.
OC Windforce از کره جنوبی نیز موفق به شکستن رکورد فوق‌العاده سنگین Intel XTU با پردازنده Core i۷ ۴۹۶۰X و مادربورد MSI Big Bang XPpwer II شد.

Rbuass از برزیل نیز موفق شد با کارت گرافیکی MSI GeForce GTX Titan خود در فرکانس هسته باورنکردنی ۱۷۰۰MHz رکورد تست گرافیکی سنگین Unigine Heaven را با امتیاز ۴۶۹۷ در اختیار بگیرد.
 
کد مطلب: 28187
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام