۰
plusresetminus
شنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۲۳

به روز رسانی آفیس و ایجاد مشكل برای برخی از كاربران

ایتنا - پس از نصب اصلاحیه های Office 2010 Starter Edition، برخی از كاربران گزارش دادند كه قادر نیستند فایل ها را با دوبار كلیك كردن بر روی آن ها باز نمایند، نوع آیكون فایل تغییر كرده است و آن ها برای باز كردن فایل باید به برنامه مراجعه كنند.


شركت مایكروسافت اعلام كرد كه یك مشكل در رابطه با اصلاحیه های دهم سپتامبر وجود دارد. این مشكل مربوط به اصلاحیه ای است كه مشكلات موجود در Office ۲۰۱۰ Starter Edition را برطرف می نماید. 


به گزارش ایتنا از مرکز ماهر، گروه آفیس مایكروسافت روز چهارشنبه در وبلاگ شركت اظهار داشتند: پس از نصب این اصلاحیه، برخی از كاربران گزارش دادند كه قادر نیستند فایل ها را با دوبار كلیك كردن بر روی آن ها باز نمایند، نوع آیكون فایل تغییر كرده است و آن ها برای باز كردن فایل باید به برنامه مراجعه كنند. 

برخی از مشتریان اظهار داشتند كه به آن ها گفته شده است كه باید یك نسخه از آفیس كامل را خریداری نمایند. در حالی كه Office ۲۰۱۰ Starter Edition به طور رایگان بر روی كامپیوترهای شخصی ارائه می شود. 

تنها چند ساعت پس از انتشار اصلاحیه های مایكروسافت در دهم سپتامبر، كاربران مشكلات به وجود آمده بواسطه این به روز رسانی ها را گزارش دادند. 

تیم آفیس اظهار كرد كه این مشكل به این دلیل به وجود آمده است كه سیستم عامل ارتباط بین نوع فایل و برنامه را از دست داده است.
در واقع فایل تغییر نكرده است و تنها ارتباط موجود بین سیستم عامل و برنامه ای كه در ارتباط با سند است تحت تاثیر قرار گرفته است. 

این شركت به كاربران نشان داد كه چگونه این ارتباط را ترمیم نمایند و هشدار داد كه در برخی موارد باید با استفاده از گزینه Uninstall یا change a program در نوار كنترل پنل Office ۲۰۱۰ Starter Edition را تعمیر نمود. 

Gray Knowlton، مدیر برنامه های آفیس بابت مشكل به وجود آمده عذرخواهی كرد. به روز رسانی بعدی مایكروسافت در ۸ اكتبر منتشر خواهد شد.
کد مطلب: 27575
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام