۲
۰
plusresetminus
يکشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۵۷

آغاز ثبت و صدور شناسه ملی اینترنتی

ایتنا - ثبت و صدور شناسه ملی اینترنتی در سراسر کشور آغاز شد.


عضو سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور گفت: شناسه ملی اینترنتی و کارت شِما فراتر از یک شماره و یک کارت شناسائی است و تمام ابعاد فعالیت کاربران را در دنیای اینترنت در بر خواهد گرفت.


وی در مصاحبه روز دوشنبه مورخ ۰۶/۰۳/۹۲ خود با رسانه‌ها ابتدا به توافقنامه مشارکت بین سازمان فناوری اطلاعات ایران، استانداری استان‌ها و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور اشاره نمود و آن را نقطه عطفی در استفاده از ظرفیت استان‌ها، ساماندهی به خدمات الکترونیکی و روند رو به رشد کاربران اینترنت دانست.

در ادامه وی با بیان اینکه در اصل آئین نامه اجرائی ثبت و صدور شناسه ملی اینترنتی فرهنگ سازی استفاده صحیح از اینترنت، ایجاد زمینه اشتغال برای ۸ میلیون کاربر اینترنتی در رویش اول، آموزش رایگان مسائل کاربردی اینترنت به بیش از ۱ میلیون کاربر اینترنتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به آسان‌ترین راه انتقال اطلاعات اشاره کرد و خاطر نشان ساخت این پروژه یکی از سازمان‌یافته‌ترین برنامه‌های اجرائی کشور در حوزه فناوری اطلاعات و خدمات الکترونیک خواهد بود.

وی اظهار امیدواری نمود بسیاری از مشکلات اشتغال، استفاده کاربری از اینترنت و آموزش جوانان با اجرای این پروژه عظیم ملی مرتفع خواهد گردید.

شهروندان عزیز جهت درخواست ثبت و صدور شناسه ملی اینترنتی خود به آدرس http://www.shmi.ir مراجعه نمایند. 
 
 
کد مطلب: 26869
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
برای حفظ حریم خصوصی نام نویسی نمی کنم :|
سروش
feedback
اتفاقا به نظر من برای ارتقاء سطح فن آوری اطلاعات IT توی کشورمون که در سطح جهانی داغونه باید از این طرح ها حمایت کرد
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام