۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۵۵

کسب و کارها نرم افزارهای گفتگوی آنلاین را بر نرم افزارهای پیامک رسان ترجیح می‌دهند

ایتنا- شبکه‌های اجتماعی هم در راستای توفیق نرم‌افزارهای گفت‌وگو، در تلاش هستند تا بتوانند رابط بهتری برای شرکت‌ها و سازمان‌ها باشند.
کسب و کارها نرم افزارهای گفتگوی آنلاین را بر نرم افزارهای پیامک رسان ترجیح می‌دهند


برآوردهای جدید نشان می‏دهد در دنیای کسب و کارهای تجاری، نرم‏افزارهای گفت و گوی آنلاین (Chat) در حال پیشی گرفتن از نرم‏افزارهای پیامک رسان (SMS) است. 


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم به نقل از وب‏سایت midsizeinsider، تا پیش از این استفاده از نرم‏افزارهای پیامک رسان یکی از راهکارهای محبوب و پرطرفدار در میان کارکنان کسب و کارهای تجاری بود، اما پژوهش وب‏سایت CNET نشان می‏دهد این نرم‏افزارها رفته رفته جای خود را به نرم‏افزارهای گفت و گوی آنلاین می‏دهند.

نتایج این مطالعه نشان می‏دهد نرم‏افزارهای گفت و گوی آنلاین در سراسر جهان روزانه ۱۹ میلیارد پیام را رد و بدل می‏کنند، اما این رقم در مورد نرم‏افزارهای پیامک رسانه ۱۷.۶ میلیارد پیام است. 

پژوهشگران در تحلیل این یافته گفته‏اند استقبال کارکنان کسب و کارهای کوچک و متوسط از نرم‏افزارهای گفت و گوی آنلاین یکی از اصلی‏ترین دلایل پیش افتادن این نرم‏افزارها است.

قابلیت‏های ویژه نرم‏افزارهای گفت و گوی آنلاین نیز یکی از دیگر دلایل این پیشی گرفتن است. یافته‏های این پژوهش همچنین نشان می‏دهد به غیر از نرم‏افزارهای گفت و گوی آنلاین، شبکه‏های اجتماعی نیز از دیگر گزینه‌های پیش روی کارکنان کسب و کارها برای برقراری ارتباطات شرکتی و سازمانی است.

بر اساس این گزارش، در حال حاضر اقبال کارکنان کسب و کارها به استفاده از نرم‏افزارهایی مثل واتزاَپ (WhatsApp)، بلک بری مسنجر، آی مسیج اپل و کاکائو تاک (KakaoTalk) که برای گفت و گوی آنلاین به کار می‏روند، در حال افزایش است.
کد مطلب: 26517
نام شما
آدرس ايميل شما

نظر شما در باره طرح رجیستری موبایل چیست؟
طرح کاملا موفق بود
تا حدودی به نتیجه رسید
طرح کاملا شکست خورد
بنظرم طرح مبهمی است