۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۵۸

رونمایی از محصولات جدید آرکا در الکامپ

ایتنا - پشتیبانی از سیستم عامل و پلاتفرم‌هاي مختلف از جمله SUN ، Sparc و نسخه‌هاي مختلف لینوکس و یونیکس و ویندوز و امکان برنامه‌نویسی و اضافه کردن ویژگی‌هاي مختلف در صورت تقاضا و همچنین قابلیت گزارشگیري در صورت‌های مختلف ویژگی مشترک تمامی این محصولات است.


همزمان با نمایشگاه الکامپ هجدهم، شرکت رایان سامانه آرکا از ArkaVD، ArkaMail و ArkaGate NG، محصولات امنیتی تولیدی خود رونمایی می‌نماید.

به گزارش ایتنا این محصولات که همگی در رده محصولات امنیتی قرار دارند تولید داخل بوده و با استفاده از دانش فنی متخصصان این شرکت تولید شده‌اند.
ArkaVD یک بستر مطمئن براي انتشار نرم‌افزارها ارائه می‌دهد، بطوری که نرم‌افزارها بر روي سرورهاي برنامه‌ها نصب شده و کاربران می‌توانند از برنامه‌هاي نصب شده سازمان استفاده کنند بدون اینکه مجبور به نصب آن بر روي کامپیوتر خود باشند. مزیت عمده این سیستم، بالا بردن در دسترس بودن برنامه‌ها و افزایش امنیت و بهره‌وري سازمان است. مدیر شبکه به راحتی و به صورت متمرکز می‌تواند کنترل کامل کاربران و برنامه‌ها را در اختیار داشته باشد.

ArkaMail از ۱۲ لایه امنیتی برخوردار بوده و امن‌ترین ایمیل‌سرور جهان به حساب می‌آید.
این میل‌سرور با استفاده از تکنولوژي ActiveSync می‌تواند با دستگاه‌هاي موبایل در ارتباط باشد.
از دیگر ویژگی‌های این میل‌سرور می‌توان به قابلیت‌هاي گروهی به عنوان جایگزین قدرتمند MS Exchange ، Outlook Connector براي مدیریت کارهاي شخصی و گروهی، مدیریت تحت وب کاربرپسند و با امکانات و ویژگی‌هاي فوق‌العاده نام برد.

به اعتقاد بسیاری از کارشناسان ArkaGate NG کامل‌ترین UTM در جهان است.
این UTM یک سخت‌افزار امنیتی جهت محافظت شبکه‌ها در مقابل تهدیدهاي اینترنتی است.
این سخت‌افزار کلیه امکانات امنیتی شامل فایروال، VPN، آنتی‌ویروس و آنتی‌اسپم، فیلترینگ وب بر اساس نام سایت، IP و موضوع، مقابله با تهدید شامل (IPS/IDS) و NIS، مدیریت پهناي باند و حسابرسی اینترنت را در قالب یک دروازه امنیتی ارائه کرده و مدیریت تحت وب قدرتمند و آسان آن، امکان نصب و راه‌اندازي آن را در سریع‌ترین زمان ممکن امکان‌پذیر ساخته است.

ArkaGate داراي قابلیت‌هایی همچون کنترل دسترسی افراد، کنترل پهناي باند و سیستم Accounting براي کنترل حجمی و زمانی اینترنت می‌باشد.
این UTM با ارائه High Availability و Multi-WAN امنیت کامل را به هنگام از کار افتادن دسترسی یکی از ISPها و یا خرابی یکی از دستگاه‌ها تامین می‌کند.

گفتنی است پشتیبانی از سیستم عامل و پلاتفرم‌هاي مختلف از جمله SUN ، Sparc و نسخه‌هاي مختلف لینوکس و یونیکس و ویندوز و امکان برنامه‌نویسی و اضافه کردن ویژگی‌هاي مختلف در صورت تقاضا و همچنین قابلیت گزارشگیري در صورت‌های مختلف ویژگی مشترک تمامی این محصولات است.

لازم به ذکر است که رایان سامانه آرکا با بهره‌گيري از تجارب متخصصين برجسته شبكه و ارتباطات، خدمات گسترده‌اي در زمينه پياده‌سازي، مشاوره و ارائه راهكارهاي جامع فن‌آوري اطلاعات به ويژه در زمينه امنيت، مديريت، پيام‌رساني، مديريت و سهميه‌بندي پهناي باند ارايه مي‌نمايد.
از افتخارات این شرکت ارائه محصولات و خدمات به بيش از ۴۰۰ مركز شامل سازمان‌ها، دانشگاه‌ها و شركت‌هاي بزرگ كشور است.
این شرکت همچنین با کسب نمايندگي رسمي از محصولات با لايسنس معتبر و بدون مشكل تحريم آويرا، گاجشيلد و axigen توانسته پاسخگوی نیاز بسیاری از سازمان‌ها و ادارات کشور باشد.

آرکا از تمام کارشناسان برای بازدید از غرفه این شرکت در نمایشگاه الکامپ دعوت می‌کند. علاقه‌مندان می‌توانند در مدت برگزاری نمایشگاه الکامپ (۲۲-۱۹ آذر) از غرفه رایان سامانه آرکا در سالن ۴۱B بازدید نموده و به صورت عملی با طرز کار این سیستم‌ها آشنا شوند.
 
کد مطلب: 24621
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام