۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۰۹

مسترکارت: راهی مناسب و امن برای رفتن به سفرهای خارجی

ایتنا - رفتن به سفرهای خارجی چه برای تفریح و بندرت و چه برای افراد کثیرالسفر، دارای ابعاد مالی ویژه‌ای برای مسافر خواهد بود.


رفتن به سفرهای خارجی چه برای تفریح و بندرت و چه برای افراد کثیرالسفر، دارای ابعاد مالی ویژه‌ای برای مسافر خواهد بود.
خرید بلیت هواپیما یا قطار، رزرو هتل یا مهمانپذیرها، پرداخت های حضوری، نیازمندی به پول نقد بصورت ارزهای رایج آن کشور با غلبه بر همه مخاطرات کار آسانی نیست.

مخصوصا برای ایرانی‌ها که اغلب به دلیل عدم دسترسی به کارت‌های نقدی بین‌المللی یا اعتباری بین‌المللی، بلیت و یا رزرو هتل صرفا توسط کارگزاران سفر تهیه کرده و مابقی مراحل با تبدیل ریال به ارز موردنیاز و حمل آن به کشور مقصد صورت می‌گیرد.

عدم استفاده از تخفیفات ویژه شرکت‌های هواپیمایی و هتل‌ها، عدم دسترسی به کرایه اتومبیل، نرخ‌های بالا برای تبدیل ارز و ریسک حمل پول نقد نیز از جمله کاستی‌های آن است.

یک ویزا کارت یا مسترکارت نقدی بین‌المللی تمام این مشکلات را رفع خواهد نمود.
شرکت زرین کیش تنها ارائه کننده خدمات مسترکارت در ایران، طی ۳ سال فعالیت خود توانسته است دسترسی ایرانی ها را برای استفاده از این امکانات هموارتر نماید.
صدور مسترکارت با نام با سه سال اعتبار، خدمات شارژ و پشتیبانی مسترکارت مشتریان و همچنین خدمات تکمیلی این شرکت از قبیل پرداخت اینترنتی (خرید آنلاین) نیز برای افرادی که تمایل دارند خرید توسط زرین کیش انجام شود به مشتریان ارائه می شود.
اطلاعات بیشتر را از creditcardiran.com دریافت نمایید.
 
کد مطلب: 24504
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام