۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۳۱

شرکت اوراکل در جده عربستان جدید‌ترین نوآوری‌های خود را معرفی کرد

ایتنا- اوراکل، با معرفی راهکارهای استفاده از تاثیرگذاری شبکه‌های اجتماعی برای تثبیت روابط شرکت‌ها با مشتریان، در جده، گام مهمی در تثبیت خود در بازار آسیا برداشت.
شرکت اوراکل در جده عربستان جدید‌ترین نوآوری‌های خود را معرفی کرد


شرکت اوراکل در کنفرانسی در شهر جده عربستان سعودی از آخرین نوآوری‌ها و دستاوردهای خود در صنعت راهکارهای کسب و کار رونمایی کرد. 


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم به نقل از وب‌سایت ameinfo، شرکت اوراکل در کنفرانسی با عنوان «روز اوراکل» که در شهر جده عربستان برگزار شد، به معرفی نوآوری‌ها و دستاوردهایی پرداخت که چند هفته پیش آن‌ها را در یک کنفرانس جهانی در آمریکا (OpenWorld) معرفی کرده بود. 

بر اساس این گزارش، Customer Experience از جمله مهم‌ترین راهکارهایی است که اوراکل آن در این کنفرانس معرفی کرده است. 

کسب‌وکارهای کاربر به کمک این راهکار می‌توانند از قدرت و تاثیرگذاری شبکه‌های اجتماعی برای تثبیت روابط خود با مشتریان، افزایش کارایی عملیات‌ها و فعالیت‌ها و جذب مشتریان جدید استفاده کنند. 

راهکار‌ها و خدمات شرکت اوراکل در حوزه فناوری‌های پردازش ابری نیز از دیگر موضوعات مورد بحث در این کنفرانس بود. 

به گفته مقامات شرکت اوراکل، این خدمات هم اکنون در سراسر جهان بیش از ده هزار کسب‌وکار و ۲۵ میلیون کاربر را به خود جذب کرده است. 

پایگاه داده اگزادیتای X۳ نیز که قابلیت پشتیبانی از حافظه‌های فلش را داراست، از دیگر نوآوری‌هایی بود که اوراکل آن را در این کنفرانس معرفی کرد. 

این شرکت همچنین آخرین نرم‌افزار‌ها و برنامه‌های کاربردی خود را که ویژه ابزارهای همراه طراحی شده است، در این مراسم برای حاضرین معرفی کرد. 

سخنرانی شرکت‌ها و سازمان‌های مشتری شرکت اوراکل و نشست‌های تخصصی نیز از دیگر برنامه‌هایی بود که در کنفرانس اوراکل در جده برگزار شد.
کد مطلب: 24358
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام