۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۰۷

کار سخت اپل در رونمایی از آیفون 5

ایتنا - آمازون به‌عنوان برترین خرده فروش آنلاین جهان از تبلت جدید کیندل فایر خود رونمایی کرد و گفته می‌شود که این تبلت جدید می‌تواند رقیب سرسختی برای آی‌پد باشد.


طی یک هفته گذشته چندین تلفن همراه هوشمند از سوی شرکت‌های معتبر جهان رونمایی شده و این کار را برای شرکت اپل سخت‌تر می‌کند.


به گزارش ایتنا از ایسنا، طبق گمانه‌زنی‌ها قرار است شرکت اپل در روز ۱۲ سپتامبر از تلفن همراه هوشمند جدید خود با نام آیفون ۵ رونمایی کند و این رونمایی در حالی صورت می‌گیرد که طی یک هفته گذشته چندین تلفن همراه هوشمند و همچنین تبلت‌های جدید از سوی برخی از شرکت‌ها همچون نوکیا رونمایی شده است و اینک همگان منتظرند تا محصول جدید یادگار استیو جابز را ببینند.


در چند روز گذشته شرکت آمازون به‌عنوان برترین خرده فروش آنلاین جهان از تبلت جدید کیندل فایر خود رونمایی کرد و گفته می‌شود که این تبلت جدید می‌تواند رقیب سرسختی برای آی‌پد باشد.


یک روز پیش از آن نیز دو شرکت نوکیا و موتورولا از پنج تلفن همراه هوشمند جدید پرده‌برداری کردند و این در حالی است که دیگر شرکت‌ها نیز تلاش می‌کنند تا با معرفی محصولات جدید خود ار برای فصل تعطیلات آخر سال و افزایش فروش آماده کنند.


به گزارش آسوشیتدپرس، در این میان دو شرکت نوکیا و موتورولا در محصولات جدید خود تمایل بالایی برای استفاده از سیستم عامل ویندوز فون مایکروسافت نشان داده‌اند که قرار است از ماه آینده وارد بازار شود، به طوریکه هر دو مدل تلفن همراه هوشمندی که نوکیا معرفی کرده است با ویندوز فون ۸ کار می‌کنند.


باید منتظر بمانیم و ببینیم که شرکت اپل در تلفن همراه آیفون خود چه تغییراتی داده و برای رقابت با رقبای سرسخت خود چه تدابیری اندیشیده است.
 
کد مطلب: 23539
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام