۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۱۷

Adobe در مورد یك بدافزار Flash Player هشدار داد

ایتنا - اگرچه آسیب‌پذیری مربوطه، Flash Player را در تمامی پلتفورم­ها تحت تأثیر قرار می­دهد، اما این حملات بدافزاری صرفا Flash Player را بر روی IE در ویندوز هدف قرار می­دهد.


Adobe یك اصلاحیه اورژانسی برای Flash Player عرضه كرده است كه حملات بدافزاری گسترده‌ای را كه علیه كاربران ویندوز در جریان است، مسدود می­نماید.


به گزارش ایتنا از ماهر، Adobe این حملات را «هدفمند» توصیف كرده است و هشدار داده است كه فایل­های خرابكار Flash از طریق ایمیل ارسال می­گردند.

اگرچه این آسیب‌پذیری Flash Player را در تمامی پلت‌فرم­ها تحت تأثیر قرار می­دهد، اما این حملات بدافزاری صرفا Flash Player را بر روی IE در ویندوز هدف قرار می­دهد.

بنا بر راهنمایی امنیتی Adobe، این اصلاحیه برای Adobe Flash Player ۱۱.۲.۲۰۲.۲۳۳ و نسخه‌های پیش از آن برای ویندوز، مكینتاش و لینوكس، Adobe Flash Player ۱۱.۱.۱۱۵.۷ و نسخه‌های پیش از آن برای اندروید ۴.x، و Adobe Flash Player ۱۱.۱.۱۱۱.۸ و نسخه‌های پیش از آن برای اندروید ۳.x و ۲.x در دسترس قرار گرفته است.

به گفته Adobe، این به روز رسانی­ها یك آسیب‌پذیری (CVE-۲۰۱۲-۰۷۷۹) را پوشش می­دهد كه می‌تواند منجر به ایجاد اختلال در كار برنامه شده و به یك مهاجم اجازه دهد كه كنترل سیستم آسیب‌پذیر را در اختیار بگیرد.

گزارش­هایی وجود دارد مبنی بر اینكه این آسیب‌پذیری به طور گسترده و در حملات هدفمند و از طریق ترغیب كاربر برای كلیك بر روی لینكی كه از طریق ایمیل برای وی ارسال می­گردد، مورد سوءاستفاده قرار گرفته است.

Adobe تأكید كرده است كه كاربران ویندوز باید هرچه سریع­تر این به روز رسانی را اعمال نمایند.
 
کد مطلب: 22091
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام